Obecnie aplikacja Empik Go występuje na wszystkich czytnikach marki PocketBook. Jedynym wyjątkiem jest model Basic Lux 3.
PocketBook Touch HD 3 jako pierwszy otrzymał nową aktualizację. Niedawno otrzymał ją także PocketBook Touch Lux 5. Niebawem mają do nich dołączyć inne wybrane modele. Aplikacja działa podobnie do Legimi, również oferuje możliwość wypożyczania e-książek w ramach abonamentów.
-
Rejestracja
Aplikacja Empik Go nie umożliwia rejestracji na czytniku e-booków, potrzebny będzie do tego tablet lub smartfon.
- Pobierz aplikację Empik Go.
- Utwórz konto w aplikacji.
- Zostaniesz poproszona/y o podanie danych oraz podpięcie swojej karty, ale bez obaw – z abonamentu można zrezygnować w dowolnej chwili (pozostanie aktywny do końca bieżącego okresu rozliczeniowego). Co ważne, nowi użytkownicy mogą testować aplikację w ramach darmowego 7-dniowego okresu próbnego. Po utworzeniu konta i podpięciu karty możesz zalogować się na czytniku e-booków.
-
Logowanie na czytniku
Aby zalogować się do aplikacji Empik Go, należy pobrać najnowsze dostępne oprogramowanie dla czytnika PocketBook Touch HD 3. Aplikacja powinna pojawić się na ekranie głównym. Następnie, po wejściu w aplikację, trzeba się zalogować za pomocą danych, które zostały użyte do rejestracji. Jeśli nie dodaliśmy żadnej książki na półkę, wyświetli się pusta biblioteka.
-
Dodawanie książek na półkę
W celu dodania książek na półkę również należy użyć smartfona lub tabletu. Aby wyszukać interesująca nas pozycję, należy użyć lupki. Z kolei jeśli nie mamy wybranego konkretnego tytułu, możemy przejść do zakładki Pulpit, gdzie znajdziemy tysiące propozycji. Dostępne kategorie to: Najpopularniejsze, Nowości, Dla najmłodszych, Wstrząsający kryminał, Mroczna fantastyka, Romans, Najlepsze opowieści erotyczne, Literatura obyczajowa, Paraliżujący horror, Dla młodzieży, Poradniki, Literatura faktu, reportaż, Poruszające biografie i wspomnienia, Rozwój osobisty, Kuchenne wariacje, Dalekie podróże, Literatura piękna, Historia oraz Efektywna nauka języków obcych, a więc jest w czym wybierać.
-
Funkcje Empik Go na czytniku
Sama aplikacja nie oferuje zbyt wielu funkcji. Po włączeniu Empik Go wyświetla się lista z e-bookami, możemy je sortować za pomocą czterech filtrów:
- Wszystkie tytuły
- Pobrane
- Ukończone
- Zarchiwozwane
Po prawej stronie znajduje się ikona odświeżania, lumpka do wyszukiwania e-booków oraz ikona Konto. Po wejściu w konto wyświetli się adres e-mail oraz rodzaj aktywnego abonamentu. Po prawej widoczna jest także ikona ustawień, w których znajdziemy FAQ, Pomoc, Regulamin, Politykę prywatności oraz O nas. W tym miejscu można się także wylogować ze swojego konta.
- Czytanie
Czytanie w aplikacji Empik Go odbywa się tak samo jak w przypadku e-booków standardowo wgranych na czytnik, za pośrednictwem domyślnej aplikacji czytnika. A zatem możemy dowolnie zmieniać czcionkę, jej rozmiar i marginesy, a także dodawać notatki i zakreślenia. Co istotne, można również korzystać ze słowników.
Po skończeniu lektury okładkę książki zobaczymy na ekranie głównym, dzięki czemu w każdej chwili będziemy mogli do niej wygodnie wrócić. Książki pojawiają się również w bibliotece, a dokładniej w aplikacji “Książki”.
- Usuwanie książek z biblioteki
Po kliknięciu komendy “Usuń wybrany plik e-booka” nadal widnieje on w bibliotece, aby usunąć go z listy, należy wybrać “Przenieś do archiwum”. Jeśli chcemy zobaczyć usunięte e-książki, należy na smartfonie lub tablecie wybrać w Bibliotece filtr “Usunięte”.
- Co z audiobookami?
Niestety aplikacja Empik Go na PocketBook Touch HD 3 nie umożliwia odsłuchiwania audiobooków. Jednak kupując ten abonament (który jest 10 złotych droższy od abonamentu umożliwiającego dostęp wyłącznie do e-booków) – możemy słuchać książek audio na smartfonie.
- Cennik
źródło: empik.com
Hej, a co jeśli po aktualizacji nie pojawia się ikonka?
Dzień dobry, prosimy o kontakt z naszym działem technicznym na adres: pomoc@71media.pl. Pozdrawiamy.
Zrobiłam wszystko krok po kroku jednak nie mam empik go na czytniku. Posiadam Pocketbook Touch Lux 5.
Powinnam mieć emik go na czytniku, a niestety go nie mam
Prosimy o kontakt mailowy na help@pocketbook-int.com
Miałam abonament Empik Go, który wygasł i jest nie aktywny. Otrzymałam w prezencie urodzinowym czytnik PocketBook Touch Lux 5 wraz z kodem do Empik Go. Niestety nie mogę go wykorzystać ponieważ otrzymuję komunikat, że kod jest wykorzystany lub przeznaczony dla nowych użytkowników. Czy można coś zaradzić?
Zalogowałam się na czytniku na empik.go, ale niestety nie widzę dodanych w aplikacji na telefonie e-booków (tzn widzę dokładnie 1e-book, a mam ich na liście kilkanaście) – dlaczego?
Dzień dobry , nie mogę się zalogować na czytniku do Empik Go. Logowanie się ładuje ale bez skutku. W pewnym momencie wyskakuje komunikat, że mam wybrać sieć wi-fi i nie ma mojej na liście. Poza tym jestem już połączona z moją siecią z czytnikiem, Co robię nie tak?
Od kilku miesięcy korzystam z empik.go na smartonie oraz czytniku. Po aktualizacji niestety nie widzę dodanych w aplikacji na telefonie e-booków. Po włączeniu czytnika pokazują mi sie tylko przeczytane książki. Dlaczego?
Witam. Mam dokładnie ten sam problem co Pani Patrycja. Wg komunikatu w ustawieniach obecne oprogramowanie jest aktualne. Ściągam na smartfonie e-book natomiast nie pojawia się on w bibliotece na czytniku. Korzystam od kilkunastu miesięcy z czytnika i nigdy nie było problemu. Próbowałam już wszystkiego, łącznie z przywróceniem ustawień fabrycznych i resetem pamięci wewnętrznej. Połączenie Wi-Fi jest na czytniku. Przy zaciąganiu biblioteki pojawia się okienko z informacją ale nie wiadomo jaką ponieważ jest tylko samo „i”. Proszę o pomoc. Mam czytnik PocketBook Touch HD 3
Dzień dobry,
Mało prawdopodobne jest, aby aktualizacja oprogramowania wpłynęła na działanie aplikacji EmpikGo.
Powodem mogły być trwające po stronie EmpikGo prace serwisowe.
Z naszych informacji wynika, że zakończyły się one w dniu 17.10 więc usterki nie powinny już występować.
Jeśli jednak nadal się powtarzają zachęcamy do kontaktu z producentem – help@pocketbook-int.com lub pomocą techniczną EmpikGo – obsluga.klienta@empik.com.
Posiadam Pocketbook Inkpad 4 oraz opłacony roczny abonament na Empik go,dlaczego nie mogę przesłać audiobooków ze smartfona na czytnik?Czyżby w tym abonamencie,to nie działalo na czytniku?Czy coś robię nie tak.Eboki przesyłają się na czytnik,natomiast audiobooki nie.
W przypadku Empik Go wszystko leży w kwestii firmy abonamentowej. Na czytnikach PocketBook na ten moment nie ma możliwości słuchania audiobooków dostępnych w abonamencie Legimi oraz EmpikGo.
Kupiłem pocketbook verse pro , w żaden sposób nie moge pobrać aplikacjii empik go
Pomimo naładowania gobook2.0 nie otwiera się
Dzień dobry, w przypadku problemów z GoBook 2.0 prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą lub sklepem Empik. Z pewnością pomogą rozwiązać problem. Pozdrawiamy!