Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Własna firma krok po kroku - Grzegorz Krzemień

Własna firma krok po kroku

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-8087-783-2
Język: Polski
Data wydania: 6 września 2019
Liczba stron: 214
Rozmiar pliku: 2,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
39,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB

Masz pomysł na firmę i zastanawiasz się, w jaki sposób przejść przez kolejne etapy jej rozwoju, omijając po drodze liczne przeszkody? Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie? Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż? Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi? Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników? Jak kontrolować finanse i budżet? Pomoże ci w tym książka Grzegorza Krzemienia, przedsiębiorcy, który od lat z sukcesami działa w branżach internetowej i reklamowej.

Cenne lekcje z prowadzenia własnego biznesu w Polsce

Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych – od pomysłu do stabilnej i zyskownej organizacji z uporządkowaną strukturą. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania. Adresuje je nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie, lecz także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami.

O wyjątkowości tej książki stanowią liczne praktyczne wskazówki, a także mocne osadzenie jej w polskich realiach rynkowych. Poza wszystkim zaś Grzegorz Krzemień nie mówi o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie, zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem.

Wszystko, co z perspektywy osoby zarządzającej jest istotne w rozwoju firmy

Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na takie płaszczyzny jak Biznes i organizacja, Ludzie, Klienci, Ty (jako właściciel i zarządzający), Marketing oraz Branża. Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze względu na etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarządczy lub sprzedażowy.

Dowiesz się z niej, które i w jakim stopniu czynniki wpływające na firmę decydują o jej sukcesie. Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów, i jak budować z nimi trwałe relacje. Autor podpowiada, jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich, a także jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy. Co najważniejsze zaś, wyjaśnia, w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami oraz odnajdywać w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.

***

Grzegorz Krzemień - Od 1996 roku związany jest z branżą digitalową, jeden z jej pionierów w Polsce. Twórca i szef agencji GoldenSubmarine, jednej z największych spośród niezależnych agencji na rynku. Absolwent AGH Krakowie i SGH w Warszawie (studia doktoranckie).

Firma, którą stworzył i którą kieruje, trzykrotnie uzyskała tytuł Agencji Interaktywnej Roku – w tym, jako jedyna w Polsce, dwa razy z rzędu (2017 i 2018) – przyznawany na podstawie wyników finansowych oraz badań satysfakcji klientów. GoldenSubmarine ma na koncie także wyróżnienia „Zaufanie Roku” („Press”, 2016), „Wynik roku” („Press”, 2017), i „Partner na Lata” („M&MP”, 2016). W 2018 roku Grzegorz Krzemień otrzymał tytuł Człowieka roku za całokształt dotychczasowych dokonań, przyznany przez IAB Polska. Wcześniej, w roku 2017, otrzymał wyróżnienie AdMan redakcji magazynu „Press”.

Jest przewodniczącym Branżowej Rady ds. Kompetencji certyfikatu Dimaq. Współautor podręcznika „E-marketing” (2018) oraz autor poradnika menedżera „Serwis firmowy” (Warszawa 2009). Jest wykładowcą Akademii im. Leona Koźmińskiego, a także jurorem konkursów reklamowych w Polsce. Twórca firmowego bloga: blog.goldensubmarine.com, który rozwija od lat.

Spis treści

Dedykacja

Motto

Spis treści

Wstęp

Dlaczego?

Kim jestem?

Dla kogo ta książka

Czego nie ma w książce?

Co jest w książce?

Struktura książki

Podziękowania

Podkład teoretyczny na rozgrzewkę

0. Firma to ja

Jeśli już zacząłeś i masz firmę, to… trudno

Nie daj sobie wydrzeć pomysłu

1. Etap pierwszy: Firma to my

Biznes i organizacja

Rób to, na czym się znasz

Firma to nie więzienie

Cel

Jednoosobowa armia

Zarządzanie przez cele

Pierwsze narzędzia

Koszty, koszty, koszty

Cash flow na +

Przychody minus koszty, czyli jest zysk!

Ludzie

Wspólnicy, czyli w grupie raźniej

Pierwsi zatrudnieni ludzie

Freelancerzy i praca zdalna

Warto było

Klienci

Boso, ale w ostrogach

Najważniejszy klient

Sprzedaż, głupcze!

Zrobione lepsze niż idealne

Marketing

Warto być większym

Czas na reklamę

Ty

Wyobraź to sobie, jesteś półbogiem

CEO z 24-godzinną dniówką

Twoje ja, a firma

Czasami zjada nas stres

Cierpliwość i odwaga

Branża

Młode wilki

Konferencyjne przybijanie piątek

Nie każdemu się uda

2. Etap drugi: Firma to struktury

Biznes i organizacja

Pierwsze pieniądze

Na czym zarabiamy?

A co, jeśli coś nie zassało?

Projekty i procesy

Potrzebny lider

Pomysły na zarządzanie

I kto to teraz zrobi?

Pomysł na przyszłość

Bank – serdecznie zapraszamy… później!

Dzień dobry, kontrola

Klient

Normalnie – trudny klient

Zdrowe zasady współpracy

Wielkie pożegnanie

A może abonament do tego?

Negocjacje

Internacjonalizacja

Ludzie

Zatrudnianie ludzi

Struktura

Kierownicy

Gramy zespołowo

Za dużo pracy

Rotacja ludzi

Bez niego nie damy rady

Pańskie oko konia tuczy

Ile kontroli to w sam raz?

Problemy z komunikacją

Ciągły rozwój

Ty

Samotność prezesa

Twórz w systemie: Projektuj, buduj i remontuj

Twój rozwój

Seks w pracy

Marketing

Pozycjonowanie

Marka

Zmiana postrzegania

Prestiż

Marketingowiec? A czym on się zajmuje?

Czas na PR

Branża

Gra pozorów

Bądź miły dla konkurencji

3. Etap trzeci: Firma to procedury

Biznes i organizacja

Wąskie gardło

Zarząd i dyrektorzy

Show me the money

Procedury kontra: „Jak to się mogło stać?”

Walidacja zasad

Zjeść ciastko i mieć ciastko

Chwalmy kryzys!

Kontrahenci

Najpierw masa, potem rzeźba

IT-kracja, czyli: „U mnie działa”

Ludzie

Wizerunek firmy jako pracodawcy

Pozyskiwanie talentów

Trudne zwolnienia

Zgryźliwcy, marudy i „psychopaci”

Szkolenia

Motywowanie pracowników

Lojalność ludzi

Konkretne oczekiwania

Oddolna inicjatywa

Jasna i otwarta komunikacja

Atmosfera w robocie

Transparentność płac

Klienci

Struktura klientów

Rozpieszczanie klientów

Nowi klienci

Co dziś odradziliśmy klientowi

Umowy

Marketing

Misja, wizja i pomysł na firmę

Rebranding

Ścieżka twojego klienta

Ty

Czy prezes Orlenu też to podpisuje?

Pracuj nad firmą, a nie w firmie

Marka osobista

Branża

Działanie na korzyść branży

Dzielenie się wiedzą

4. Etap czwarty: Firma to współpraca

Biznes i organizacja

Spasione koty

Nirvana

Klienci

Prawie jak w niebie

Ludzie

Dzień dobry!

Nowi u bram

Jak wiele oznacza zbyt dużo?

Marketing

Im mniej pomysłów tym lepiej

Brawo Ty!

Co będzie, kiedy odejdziesz?

Ostatni nierozwiązany problem zarządczy

Branża

Czy to ma sens?

5. Wkurza cię TO!

6. Wartości – czyli jak się zachować

Zakończenie

Bibliografia

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 538 392 004
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4 IIIp (budynek WDN)
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »