Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Zarządzanie sprzedażą - Brian Tracy, Robert Michalak, Aleksandra Samson-Banasik

Zarządzanie sprzedażą

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-8087-826-6
Język: Polski
Data wydania: 16 września 2016
Czas: 3 godz. 5 min.
Rozmiar pliku: 172,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
24,90 zł
Nasza cena:
24,90 zł

Dostępne formaty plików:

MP3

Zadaniem menedżera sprzedaży jest pozyskanie wysoce skutecznego zespołu profesjonalnych handlowców, zarządzanie jego pracą i motywowanie go do osiągania ponadprzeciętnych wyników.

Ten niewielki, ale treściwy poradnik ujawnia, co należy robić, by wywiązać się z tej roli.

Brian Tracy, światowej sławy ekspert w kwestii zarządzania i przywództwa, poświęcił lata pracy, by odkryć, co odróżnia wybitnych menedżerów sprzedaży od całej reszty – a teraz podaje w pigułce szczegóły ich prostych, ale niezwykle skutecznych strategii.

Z książki dowiesz się między innymi, jak:
- pozyskać bezkonkurencyjnych sprzedawców – i zapewnić im jak najlepszy start,
- opracować plan działań sprzedażowych,
- obudzić w zespole poczucie wspólnego celu,
- właściwie motywować ludzi,
- podnosić ich samoocenę i tym samym zwiększać zyski,  
- okazywać szacunek i uznanie,
- prowadzić twórcze dyskusje,
- przeprowadzać konstruktywne oceny pracownicze,
- świecić przykładem i być inspiracją dla swoich ludzi.

Zacznij od zaraz: bądź inspiracją dla swoich sprzedawców, zwiększ wyniki całego zespołu i nadaj rozpęd swojej karierze!

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Spis treści

Wprowadzenie
1. Rola menedżera sprzedaży
2. Zbuduj wybitny zespół sprzedażowy
3. Wybieraj zwycięzców
4. Daj sprzedawcom dobre podstawy
5. Zarządzaj przez cele sprzedażowe
6. Psychologia sukcesu w sprzedaży
7. Stosuj sprawdzoną formułę efektywności
8. Udoskonal swój styl przywództwa
9. Nagradzaj wyniki
10. Kreuj zwycięzców
11. Planuj działania sprzedażowe
12. Zaspokajaj podstawowe potrzeby sprzedawców
13. Nie pozwól sprzedawcom się nudzić
14. Wyznawaj filozofię kaizen
15. Wykorzystuj potencjał burzy mózgów
16. Utrzymuj dyscyplinę
17. Pożegnaj się z najsłabszymi
18. Dawaj dobry przykład
19. Zawór sterujący wynikami
20. Cztery podstawy wspierania rozwoju sprzedawców
21. Odwaga podstawą sukcesu

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 538 392 004
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 10:00 - 15:00
ul. Lelewela 4 IIIp (budynek WDN)
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »