Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Szkolenie psa. Jak wychować idealnego pupila - Anna Biziorek

Szkolenie psa. Jak wychować idealnego pupila

Wydawnictwo: Wydawnictwo SBM
ISBN: 978-83-7845-703-9
Język: Polski
Data wydania: marca 2017
Liczba stron: 193
Rozmiar pliku: 22,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
19,99 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Książka "Szkolenie psa. Jak wychować idealnego pupila" to wyczerpująca pozycja o wychowaniu i szkoleniu psów. W pierwszych rozdziałach omówione zostały teoretyczne aspekty wychowania psa, a także problemy, jakie mogą się pojawić. Rozszyfrowany został również język psów, czyli sposób w jaki domowe czworonogi komunikują się z ludźmi. Kolejne rozdziały opisują, jak postępować ze szczeniakiem od momentu przyniesienia go do domu: co zrobić, by nie niszczył domowych sprzętów, jak nauczyć go czystości i posłuszeństwa. Dalsza część prezentuje metody szkolenia psa. Instruktażowe fotografie oraz wyczerpujące opisy pokazują, jak nauczyć psa danej komendy, np. "siad", "waruj", „do nogi!” oraz wielu innych.

Spis treści

Przyzwyczajanie szczeniaka
do zostawania samemu w domu .. . . . . . . . . . . . . 40
Nauka delikatnego brania smakołyków .. . . . . . 42
Przyzwyczajanie do smyczy i szelek. . . . . . . . . . . . 43
Nauka czystości.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
Aportowanie, – zamiast gonitwy.. . . . . . . . . . . . . . 46
Zapobieganie warczeniu przy misce.. . . . . . . . . . . 56
Zapobieganie pilnowaniu innych zasobów,
np. kości, miejsca, zabawek.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
Na co jeszcze musisz zwrócić uwagę?.. . . . . . . . . 61
trening klatkowy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
Czy mój pies potrzebuje klatkę? .. . . . . . . . . . . . . . . . 62
rozdział III . pOSŁUSZEŃSTWO. . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
etapy nauki ćwiczeń.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73
co to jest kliker i jak się go używa?.. . . . . . . . . . . . 82
Substytuty klikera.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
zaczynamy naukę.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84
Zasady efektywnego szkolenia. . . . . . . . . . . . . . . . . 84
W czasie ćwiczeń przestrzegaj
następujących zasad.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84
W jaki sposób pies się uczy?.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 85
Generalizacja, czyli co zrobić,
aby pies zawsze wykonywał polecenia... . . . . 89
co zrobić kiedy pies nie słucha?.. . . . . . . . . . . . . . . . . 90
Zastanów się nad przyczyną.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Naucz psa dobrze od etapu, w którym
pojawił się problem.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
Jakie z powyższego należy wyciągnąć
wnioski?.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
spis treści
wst ęp.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
Zanim pies pojawi się w domu.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
Wybór odpowiedniego psa.
Które rasy są najbardziej wymagające .. . . . . . . . 5
Co znaczy dobrze wychowany pies ?.. . . . . . . . . . . 6
Właściwe wychowanie.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
rozdział I. Bodźce.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
bodźce.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
Kontakty socjalne i zabawa . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
Eksploracja .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
Ruch.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 12
Praca umysłowa.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
Zdarzenia losowe.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
jak psy się komunikują czyli psi język .. . . . . . . . . . 18
Niektóre sygnały uspokajające.. . . . . . . . . . . . . . . . . . 21
rozdział II . SZCZENIAKI .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
szczeniaki. pierwsze dni w domu.. . . . . . . . . . . . . . . . 24
Wychowanie szczeniaka .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 24
Pierwsze dni w domu.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Pierwsze noce. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
Zabawy .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 28
W kojcu czy w domu? .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30
Zabawki, gryzaki .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 32
Zapobieganie gryzieniu rąk
w trakcie zabaw.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
Socjalizacja, czyli uspołecznianie .. . . . . . . . . . . . . . . 34
nauka. pierwsze kroki.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37
Wybór i nauka imienia .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 538 392 004
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4 IIIp (budynek WDN)
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »