Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Spotkania biznesowe - Brian Tracy, Konrad Pawłowski

Spotkania biznesowe

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-8087-173-1
Język: Polski
Data wydania: 9 marca 2018
Liczba stron: 82
Rozmiar pliku: 1,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
29,90 zł
Nasza cena:
24,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Spotkania nie są stratą czasu, jeśli są właściwie prowadzone. Brian Tracy, podczas dziesiątków lat działań konsultingowych na całym świecie, bezpośrednio nauczył się, co jest ważne, by były one efektywne. W tym zwięzłym poradniku dzieli się on prostymi ideami, które możesz wykorzystać, by zebrania stały się znacznie lepszymi narzędziami do rozwiazywania problemów, podejmowania decyzji, wymiany pomysłów i szybkiego dochodzenia do oczekiwanych rezultatów. Dowiesz się z niego jak:

  • Określić agendę spotkania.
  • Ustalić strukturę ze względu na charakter spotkania: w cztery oczy lub grupowe, informacyjne, służące do rozwiązywania problemów, wewnętrzne lub zewnętrzne.
  • Panować nad dyskusją.
  • Unikać niebezpieczeństwa grupowego myślenia.
  • Doprowadzać do wyciągania wniosków.
  • Uzyskiwać konsensus, przydzielać zakresy odpowiedzialności i ustalać terminy.
  • Maksymalizować zwrot z zainwestowanego czasu.
  • I dużo, dużo więcej.

Ta książka zajmuje się dwoma rodzajami spotkań. Pierwszy z nich, z którym najczęściej masz do czynienia, to spotkania grupowe. Drugi to spotkania indywidualne, podczas których rozmawiasz z jedną osobą lub małą grupą ludzi, by negocjować, pytać, dyscyplinować, zatrudniać, zwalniać, nagradzać, delegować czynności lub wykonywać inne zadania związane z kierowaniem.

Dzięki zapoznaniu się z ideami przedstawionymi w tej książce oraz dzięki ich przyswojeniu możesz udoskonalić umiejętność, która jest jedną z najbardziej istotnych w zawodowym życiu, i będziesz mógł wykorzystać czterdzieści procent traconego dotychczas czasu na wykonywanie efektywnej pracy i osiąganie lepszych rezultatów.

Spotkania to zarządzanie w działaniu. Zrób wszystko, by te prowadzone przez ciebie były efektywne i satysfakcjonujące dla wszystkich uczestników.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wstęp

1. Rodzaje spotkań

2. Zdefiniuj cel spotkania

3. Spotkania jako inwestycja organizacji

4. Określ agendę spotkania

5. Jak prowadzić spotkanie?

6. Uczestnictwo w spotkaniach

7. Spotkania służące rozwiązywaniu problemów

8. Model podejmowania decyzji

9. Problemy podczas spotkań

10. Przyczyny nieefektywnych spotkań

11. Spotkania indywidualne

12. Spotkania służące delegowaniu zadań

13. Spotkania poza biurem

14. Organizowanie spotkań wewnętrznych

15. Organizowanie spotkań zewnętrznych

16. Aranżacja sali

17. Prezentacje podczas spotkań

18. Budowanie wiary w siebie podczas spotkań

19. Działanie prawa Parkinsona podczas spotkań

20. Porady dotyczące osobistej efektywności

21. Spotkania jako zarządzanie w działaniu

Podsumowanie

O autorze

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 538 392 004
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »