Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
SpellForce 3 - poradnik do gry - Sara Temer

SpellForce 3 - poradnik do gry

Wydawnictwo: GryOnline
ISBN: 978-83-8112-494-2
Język: Polski
Data wydania: 2017
Liczba stron: 102
Rozmiar pliku: 7,0 MB
Zabezpieczenie: Brak
Nasza cena:
7,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF , EPUB

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi oraz objaśnienia znajdujących się w grze mechanik. Dodatkowo znajdziesz tutaj opis wszystkich dostępnych w grze ras, wraz z posiadanymi przez nich jednostkami.

W tych rozdziałach znajdziesz objaśnienia dotyczące tworzenia i rozwoju postaci, a także opartego na sektorach strategicznego aspektu gry.

Poradnik do gry Spellforce 3 zawiera

  1. szczegółowy opis przejścia kampanii wraz z misjami pobocznymi;
  2. wskazówki dotyczące tworzenia postaci;
  3. objaśnienie jak wygląda zarządzanie w strategicznej warstwie gry;
  4. opis trzech znajdujących się w grze ras wraz z ich jednostkami.

Poradnik do Spellforce 3 to rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od początku do końca. Nasz opis przejścia zawiera wiele obrazków, a porady pomogą zrozumieć największe sekrety gry. Pamiętaliśmy również o rasach i jednostkach.

SpellForce 3 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Cień Drzew - Skażenie (Kampania)
  • Mulandir - Zaginione Miasto (Kampania)
  • Tworzenie i rozwój postaci (Podstawy)
  • Światłość - Uchodźcy cz. 3 (Kampania)
  • Droga do Mulandiru (Kampania)
  • Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 (Kampania)
  • Liannon - Źródło zarazy (Kampania)
  • Rasy i jednostki (Podstawy)
  • Oko - Krew nie woda (Kampania)
  • Mulandir - Brutalna pobudka (Kampania)

Spis treści

-SpellForce 3 - poradnik do gry
-Poradnik do gry
-Podstawy
-Porady na start | Poradnik do gry
-Interfejs
-Tworzenie i rozwój postaci
-Zarządzanie obozem
-Rasy i jednostki w Spellforce 3
-Kampania
-Prolog - Zdławić rebelię | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Kapral | Kampania, solucja
-Liannon - Źródło zarazy | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Nie sądź, a nie będziesz sądzony | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Kontakt w Farlornowej Nadziei | Kampania, solucja
-Droga do Mulandiru | Kampania, solucja
-Mulandir - Zaginione Miasto | Kampania, solucja
-Cień Drzew - Skażenie | Kampania, solucja
-Farlornowa Nadzieja - Uchodźcy cz. 1 | Kampania, solucja
-Iskanderska głusza - Uchodźcy cz. 2 | Kampania, solucja
-Światłość - Uchodźcy cz. 3 | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Walka o władzę | Kampania, solucja
-Mulandir - Sekret Zmiennokształtnych | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Piach i proch | Kampania, solucja
-Światłość - Syn marnotrawny cz.1 | Kampania, solucja
-Nieznana wyspa - Syn marnotrawny cz.2 | Kampania, solucja
-Oko - Krew nie woda | Kampania, solucja
-Mulandir - Brutalna pobudka | Kampania, solucja
-Ostrze Aonira - Niezachwiana stanowczość | Kampania, solucja
-Stare Haalâyash & Stary Klasztor | Kampania, solucja
-Podnóże Barga Gor - Bardzo długie pojednanie | Kampania, solucja
-Skanderska Głusza - Wiekuista klatka | Kampania, solucja
-Skwarna Pustynia - Oaza - Dziedzictwo Zniszczenia | Kampania, solucja
-Oko - Więzienie umysłu | Kampania, solucja
-Podnóże Gór Wietrznych - Rządca dusz | Kampania, solucja
-Oko - Żmudny sojusz | Kampania, solucja
-Złoty Trakt - Ostateczna próba | Kampania, solucja
-Szara Twierdza - Komu bije dzwon | Kampania, solucja
-Zielone wybrzeże | Kampania, solucja

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 538 392 004
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »