Zarządzanie czasem - Brian Tracy

Zarządzanie czasem

Brian Tracy

23,90 zł21,51 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo MT Biznes
ISBN 978-83-7746-903-3
Data wydania 10 października 2014
Język: Polski
Liczba stron: 114
Rozmiar pliku: 684,0 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 114
Rozmiar pliku: 1,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
23,90 zł21,51 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:

• radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;

• przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; • tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji;

• pokonać skłonność do zwlekania;

• określać zadania, które mogą być delegowane;

• planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.

Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Spis treści

Wprowadzenie
1. Psychologia zarządzania czasem
2. Określ swoje wartości
3. Pomyśl o wizji i misji
4. Myśl o przyszłości, spoglądaj w przeszłość
5. Formułuj plany na piśmie
6. Twórz diagramy projektów
7. Sporządzaj listy codziennych zadań do wykonania
8. Ustalaj priorytety
9. Trzymaj się wytyczonego kursu
10. Określ najważniejsze dziedziny wyników
11. Deleguj zadania 59
12. Koncentruj się na jednej rzeczy
13. Przestań zwlekać
14. Twórz bloki czasu
15. Nie przerywaj pracy
16. Łącz zadania w pakiety