To jest marketing! - Seth Godin

To jest marketing!

Seth Godin

44,89 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo MT Biznes
ISBN 978-83-8087-759-7
Data wydania 18 września 2019
Język: Polski
Liczba stron: 210
Rozmiar pliku: 2,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 210
Rozmiar pliku: 6,6 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
44,89 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

# 1 Wall Street Journal Bestseller

Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy.
Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami.
Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca.
Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć.

Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!.

Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych.

Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię:

- identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców,
- zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku,
- przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów,
- jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie,
- a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów.

Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą.

To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum.

***

Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków.

Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame).

Więcej informacji na sethgodin.com.

Spis treści

Dedykacja

Wstęp do polskiego wydania

Od autora

Rozdział 1. Niemasowy, bez spamu, nieżenujący…

Rozdział 2. Marketingowiec uczy się widzieć

Rozdział 3. Marketing zmienia ludzi przez narrację, relacje i doświadczenia

Rozdział 4. Najmniejszy opłacalny rynek

Rozdział 5. W poszukiwaniu „lepszego”

Rozdział 6. Więcej niż towary

Rozdział 7. Kanwa marzeń i pragnień

Rozdział 8. Jeszcze o tym, dla kogo: poszukiwanie najmniejszego opłacalnego rynku

Rozdział 9. Ludzie tacy jak my robią takie rzeczy

Rozdział 10. Zaufanie i napięcie wprawiają w ruch

Rozdział 11. Status, dominacja i przynależność

Rozdział 12. Lepszy biznesplan

Rozdział 13. Semiotyka, symbole i język

Rozdział 14. Traktuj różnie różnych ludzi

Rozdział 15. Docieranie do właściwych ludzi

Rozdział 16. Cena jest narracją

Rozdział 17. Przyzwolenie i niezwykłość w spirali sukcesu

Rozdział 18. Zaufanie jest tak trudno dostępne jak uwaga

Rozdział 19. Lejek

Rozdział 20. Organizowanie i przywództwo w plemieniu

Rozdział 21. Kilka analiz przypadków z wykorzystaniem metody

Rozdział 22. Marketing działa, a teraz twój ruch

Rozdział 23. Marketing skierowany do najważniejszej osoby

Lista lektur z marketingu (kolejność przypadkowa)

Prosty marketingowy arkusz roboczy

Podziękowania

O autorze

Inne dzieła Setha Godina

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »