Strategia błękitnego oceanu. Przemiana - W. Chan Kim

Strategia błękitnego oceanu. Przemiana

W. Chan Kim

49,90 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo MT Biznes
ISBN 978-83-8231-258-4
Data wydania 14 października 2022
Język: Polski
Liczba stron: 359
Rozmiar pliku: 4,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 359
Rozmiar pliku: 11,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
49,90 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu, oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały.

W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu. Przywódcy i menedżerowie przyjęli ich teorię i zaczęli na nowo obmyślać swoje strategie biznesowe, a wielu z nich odkryło, że właśnie utknęli w czerwonym oceanie. Teraz, po kolejnych latach szeroko zakrojonych badań oraz analizie licznych case studies z zastosowania modelu, Kim i Mauborgne odkryli wspólne czynniki prowadzące do udanej realizacji przemiany błękitnego oceanu oraz zidentyfikowali pułapki i przeszkody, które mogą się pojawić na drodze.

Buduj pewność siebie i wzrastaj poza konkurencją.

Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA zawiera pięć kroków niezbędnych do przemiany. Pokazuje, jak i gdzie rozpocząć proces przemieszczania się ku błękitnym wodom, jakie narzędzia stosować do odkrywania nowych możliwości, w jaki sposób oceniać szanse na powodzenie inicjatyw związanych z poszukiwaniem błękitnego oceanu i jak stworzyć właściwy zespół, który miałby moc sprawczą. Wskazuje też najczęściej stosowane przez firmy praktyki, które zamiast doprowadzić do osiągania zamierzonych rezultatów, są główną przyczyną niepowodzeń w procesie transformacji. Kim i Mauborgne przede wszystkim jednak uczą, jak budować w ludziach zaufanie i wiarę w proces, ponieważ tylko zaangażowany zespół ma szansę dokonać oczekiwanej przemiany.

Sprawdzone ścieżki do kreowania nowej przestrzeni rynkowej.

Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA da ci niezbędne podstawy do przebudowy granic rynku i stworzenia nowego popytu – a to wszystko przy jak najmniejszym ryzyku. Zawiera konkretne narzędzia pozwalające poprowadzić siebie, zespół oraz całą firmę na wyżyny wiary w siebie, kreatywności oraz wzrostu. Pokazuje, jak rozwinąć swoje zdolności nie tylko do osiągania znaczących efektów niskim kosztem, ale również do skutecznego wykorzystywania potencjału i energii ludzi realizujących ten proces. Dowiesz się, co faktycznie trzeba zrobić, aby sięgnąć tam, dokąd nie sięgają najlepsi, i stworzyć nową przestrzeń rynkową, tak by konkurencja stała się nieistotna.

Spis treści

Przedmowa do polskiego wydania

Przedmowa

c z ę ś ć I

Przemiana błękitnego oceanu

Rozdział 1. Sięgaj dalej niż najlepsi

Rozdział 2. Fundamenty strategii kreowania rynku

Rozdział 3. Umysł stratega błękitnego oceanu

Rozdział 4. Człowieczeństwo, wiara w siebie i kreatywna kompetencja .

c z ę ś ć I I

Pięć kroków do dokonania przemiany błękitnego oceanu

Krok pierwszy: Jak zacząć?

Rozdział 5. Wybór właściwego miejsca rozpoczęcia

Rozdział 6. Budowa odpowiedniego zespołu błękitnego oceanu

Krok drugi: Zrozum, gdzie jesteś w tej chwili

Rozdział 7. Jasność co do aktualnej sytuacji

Krok trzeci: Wyobraź sobie, gdzie możesz być

Rozdział 8. Odkrywanie ukrytych bolesnych punktów ograniczających rozmiary naszej branży

Rozdział 9. Odkrywanie oceanu nieklientów

Krok czwarty: Znajdź drogę, by tam dotrzeć

Rozdział 10. Systematyczna przebudowa granic rynku

Rozdział 11. Rozwijanie alternatywnych możliwości błękitnego oceanu

Krok pi ąty: Wykonaj ruch

Rozdział 12. Wybór posunięcia błękitnego oceanu i przeprowadzenie szybkich testów rynkowych

Rozdział 13. Zakończenie przygotowywania i wprowadzenie w życie posunięcia błękitnego oceanu

Epi log. Przykład przemiany błękitnego oceanu na poziomie kraju

Podziękowania

Bibliografia

O autorach

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »