Sprawność i zdrowie po pięćdziesiątce - Walter Ettinger

Sprawność i zdrowie po pięćdziesiątce

Walter Ettinger

34,90 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo Buk Rower
ISBN 978-83-64131-15-8
Data wydania 2014
Język: Polski
Liczba stron: 284
Rozmiar pliku: 14,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 284
Rozmiar pliku: 9,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
34,90 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

Jesteś za stary i zbyt zmęczony, aby ćwiczyć? Próbowałeś, ale wytrwałeś tylko kilka tygodni? Nie stać cię na karnet do siłowni? Odrzuć wymówki, wyciągnij wnioski z porażek i podejmij decyzję o zmianie trybu życia.

Niezależnie od tego, czy w kwestii ćwiczeń jesteś nowicjuszem, czy chcesz tylko doszlifować stosowany obecnie plan treningowy, ta książka pokazuje, jak zacząć, jak pozostać aktywnym na długie lata i przy okazji dobrze się bawić.

Autorzy wyjaśniają, jak pracować we własnym tempie, ćwiczyć bezpiecznie i znaleźć czas na aktywność w wypełnionym zajęciami tygodniu. O co zapytać lekarza w związku z aktywnością fizyczną i jak powrócić do niej po długiej przerwie. Jeśli chorujesz na osteoporozę, cukrzycę lub masz problemy z sercem, znajdziesz tu porady, jak dopasować poziom aktywności do swojego stanu zdrowia.

Sprawność i zdrowie po pięćdziesiątce zawiera porady, którym możesz zaufać, odpowiada na wszystkie twoje pytania i wątpliwości. Autorzy: Ettinger, Wright i Blair są ekspertami w dziedzinie zdrowia i aktywności fizycznej. Wszyscy ukończyli już 50 lat i dokładnie znają twoje problemy i potrzeby. Ta książka to źródło informacji o aktywności fizycznej, do którego często będziesz wracać.

Spis treści

Przedmowa

Wstęp

Podziękowania

Wprowadzenie

1. Co z tego możesz mieć?

2. Liczy się to, co myślisz

3. Co wiek ma z tym wspólnego?

4. Zrób kolejny krok

5. Zorganizuj się

6. Poznaj swoją sprawność aerobową

7. Poszukaj miejsc, w których będziesz aktywny

8. Uzyskaj pomoc przyjaciół

9. Stwórz własny program ćwiczeń aerobowych

10. Dodaj siłę, równowagę i gibkość

11. Wyciągnij wnioski z przerw i radź sobie ze stresem

12. Patrząc naprzód

Dodatki

Literatura

Wykreślanka – rozwiązanie

Indeks

O autorach

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »