Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego - praca zbiorowa

Skuteczne sposoby na zdobywanie lojalnych klientów gabinetu weterynaryjnego

praca zbiorowa

19,90 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
ISBN 978-83-8276-117-7
Data wydania 1 stycznia 2021
Język: Polski
Liczba stron: 10
Rozmiar pliku: 434,1 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
19,90 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

Oczekiwania klienta nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Decyzje klientów stanowią podstawę rozwoju każdej firmy. Istnieje bardzo duża różnica między lubieniem czegoś a byciem pasjonatem. A jaka wobec tego jest różnica jest między zwykłym klientem a tym lojalnym? Lojalny klient jest pasjonatem, osobą silnie przywiązaną do danej marki. Aby uzyskać taki rodzaj lojalności i entuzjazmu, nie można przegapić okazji, aby zmienić swoich klientów w największych fanów naszego gabinetu. Jak to zrobić?

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »