Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media - Piotr Dobrołęcki

Rynek książki w Polsce 2014. Targi, instytucje, media

Piotr Dobrołęcki

21,35 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo Biblioteka Analiz
ISBN 978-83-63879-35-8
Data wydania 2014
Język: Polski
Liczba stron: 278
Rozmiar pliku: 3,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
21,35 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

Siedemnasta edycja sztandarowej publikacji Biblioteki Analiz. W pięciu tomach omówione zostały zmiany, jakie zaszły na rynku książki w Polsce.

Tom „Targi i instytucje”

Nowy tom zawierający zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »