Ranking Marek - Edycja 2012 - Opracowanie zbiorowe

Ranking Marek - Edycja 2012

Opracowanie zbiorowe

8,69 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo Presspublica
ISBN
Data wydania 2012
Język: Polski
Liczba stron: 40
Rozmiar pliku: 2,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
8,69 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

Firma Millward Brown SMG/ KRC przeprowadziła na zlecenie Presspublica sp. z o.o. badanie dotyczące oceny różnych marek wśród Polaków. W trakcie wywiadu badani odpowiadali na pytania dotyczące:

  • Znajomości marek
  • Zakupu i polecania marek
  • Oceny marek na różnych wymiarach (rozważanie zakupu, jakość, cena, prestiż)
Badanie miało charakter ilościowy i zostało zrealizowane techniką wywiadów indywidualnych (face-to-face interviews) z wykorzystaniem kwestionariusza papierowego (PAPI).
Badanie zostało zrealizowane na losowej próbie mieszkańców miast (próba miejska, miasta powyżej 20 000 mieszkańców). Respondentami były osoby powyżej 15 roku życia.
Łącznie przeprowadzono 1200 wywiadów w podziale na 3 wersje kwestionariusza (po 400 wywiadów na każdą wersję kwestionariusza; błąd szacowania przy tej wielkości próby wynosi: 4,9%).
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »