Projektowanie systemów premiowych - Robert Manikowski, Robert Manikowski, Robert Manikowski

Projektowanie systemów premiowych

Robert Manikowski, Robert Manikowski, Robert Manikowski

59,00 zł

Dostępne formaty plików: PDF, PDF, PDF

Wydawnictwo Wolters Kluwer
ISBN 978-83-8246-431-3
Data wydania 16 czerwca 2021
Język: Polski
Liczba stron: 192
Rozmiar pliku: 4,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment PDF
Język: Polski
Liczba stron: 192
Rozmiar pliku: 4,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment PDF
Język: Polski
Liczba stron: 192
Rozmiar pliku: 4,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment PDF
59,00 zł

Dostępne formaty plików: PDF, PDF, PDF

Opis

Najnowsze wydanie publikacji „Projektowanie systemów premiowych”, autorstwa cenionego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami!


Robert Manikowski w przystępny sposób wyjaśnia, jak działają mechanizmy premiowe oraz jak ich właściwa budowa przyczynia się do wzrostu motywacji pracowników, jednocześnie chroniąc interesy firmy.

Autor wzbogacił najnowsze wydanie o rozdziały dotyczące funkcjonowania systemów premiowych w sytuacjach kryzysowych, takich jak pandemia COVID-19 czy recesja.


\"Ico_Gray_17.gif Dzięki lekturze książki poznasz zagadnienia takie, jak:
- rodzaje systemów wynagrodzeń,
- funkcje systemu premiowego,
- relacje między premią a płacą zasadniczą,
- premie indywidualne i premie zespołowe,
- grupy premiowe;
- krzywe premiowe,
- optymalna częstotliwość i wysokość wypłacanej premii,
- analiza wykonalności projektowanego systemu premiowego.


Autor krok po kroku opisuje, jak system wynagrodzeń zaprojektować, modyfikować oraz na bieżąco analizować jego efektywność. Znajdziesz tu także informacje o sposobach wdrażania mechanizmów premiowych dla różnych pokoleń pracowników, a także jak wdrażać takie systemy w małych i średnich firmach.


\"Ico_Gray_6.gif Książka przeznaczona jest dla menadżerów, pracowników działów kadr, specjalistów z dziedziny ZZL, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR, a także dla słuchaczy studiów podyplomowych kierunków związanych z zarządzaniem wynagrodzeniami.