Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry - Hubert

Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry

Hubert "Piernikowy Ludzik" Marciniak

7,88 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, PDF

Wydawnictwo GryOnline
ISBN 978-83-8050-643-5
Data wydania 2005
Język: Polski
Liczba stron: 156
Rozmiar pliku: 11,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 156
Rozmiar pliku: 13,8 MB
Zabezpieczenie: Brak
Fragment: Pobierz fragment PDF
7,88 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, PDF

Opis

Poradnik do Prince of Persia: Warrior Within, na który składa się kompletny opis przejścia gry poprzedzony cennymi informacjami oraz poradami, mającymi na celu ułatwić prowadzenie rozgrywki.

Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ołtarz ofiarny - przeszłość (Ścieżka upiora piasku)
  • Hol ogrodowy - przeszłość (Drugie podejście)
  • Klif - przeszłość (1) (Ścieżka upiora piasku)
  • Kombinacje klawiszy
  • Moce Czasu
  • Wejście do fortecy - przeszłość (1) (Wieże)
  • Mechaniczna jama - przeszłość (Wyścig do tronu)
  • Święte jaskinie – przeszłość (1) (Drugie podejście)
  • Klif - przeszłość (2) (Ścieżka upiora piasku)
  • Wejście do fortecy - przeszłość (Lustrzane przeznaczenie)

Informacja o grze

Sequel znakomitego „Prince of Persia: The Sands of Time”, który przez wielu został okrzyknięty najlepszą grą akcji 2003 roku. Druga część wprowadza do rozgrywki kilka istotnych zmian, aczkolwiek podstawowe założenia rozgrywki pozostały niezmienione.

Gra Prince of Persia: Warrior Within, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Spis treści

-Wprowadzenie
-Moce Czasu
-Kombinacje klawiszy
-Porady i sztuczki
-Prolog (tutorial) - Statek
-Wrak - Plaża - teraźniejszość
-Zrujnowana forteca - Wejście do fortecy - teraźniejszość
-Pierwsze kroki w przeszłości - Wejście do fortecy - przeszłość
-W pogoni za dziewczyną w czerni
-Południowe przejście - przeszłość (1)
-Południowe przejście - przeszłość (2)
-Dama w niebezpieczeństwie - Ołtarz ofiarny - przeszłość
-Mroczna dłoń losu
-Ołtarz ofiarny - przeszłość (1)
-Ołtarz ofiarny - przeszłość (2)
-Południowe przejście - teraźniejszość (1)
-Południowe przejście - teraźniejszość (2)
-Południowe przejście - teraźniejszość (3)
-Wejście do fortecy - przeszłość
-Pomocna dłoń - Hol centralny - przeszłość
-Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość
-Wieże
-Wejście do fortecy - przeszłość (1)
-Wejście do fortecy - przeszłość (2)
-Mechaniczna wieża - przeszłość
-Trybiki i śrubki
-Mechaniczna wieża - przeszłość (1)
-Mechaniczna wieża - przeszłość (2)
-Mechaniczna wieża - przeszłość (3)
-Mechaniczna jama - przeszłość (1)
-Mechaniczna jama - przeszłość (2)
-Mechaniczna jama - przeszłość (3)
-Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (1)
-Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (2)
-Pokój aktywacyjny - przeszłość (1)
-Pokój aktywacyjny - przeszłość (2)
-Pokój aktywacyjny - przeszłość (3)
-Druga wieża - Mechaniczna wieża - przeszłość
-Wodna Pani
-Hol ogrodowy - przeszłość
-Ogród - przeszłość
-Woda i ogrody
-Ogród - przeszłość
-Hol ogrodowy – teraźniejszość
-Ogród - teraźniejszość
-Wodospady w ogrodzie - teraźniejszość
-Hol ogrodowy – przeszłość
-Wodospady w ogrodzie – przeszłość (1)
-Wodospady w ogrodzie – przeszłość (2)
-Wodospady w ogrodzie – przeszłość (3)
-Imperatorka - Komnata klepsydry - przeszłość
-Długa droga do domu - Plaża - teraźniejszość
-Nie możesz zmienić swojego przeznaczenia - Katakumby – teraźniejszość
-Tron i maska
-Więzienie – teraźniejszość
-Więzienie - przeszłość (1)
-Więzienie - przeszłość (2)
-Biblioteka - przeszłość (1)
-Biblioteka - przeszłość (2)
-Mechaniczna wieża – przeszłość
-Hol centralny - przeszłość
-Komnata klepsydry - przeszłość
-Twarz czasu
-Sala tronowa – przeszłość
-Święte jaskinie - teraźniejszość (1)
-Święte jaskinie - teraźniejszość (2)
-Drugie podejście
-Święte jaskinie – przeszłość (1)
-Święte jaskinie – przeszłość (2)
-Hol ogrodowy - przeszłość
-Ścieżka upiora piasku
-Ołtarz ofiarny - przeszłość
-Klif - przeszłość (1)
-Klif - przeszłość (2)
-Lustrzane przeznaczenie
-Wejście do fortecy - przeszłość
-Kuźnia - przeszłość
-Biblioteka - przeszłość
-Mistyczne jaskinie - przeszłość
-Wyścig do tronu
-Mechaniczna jama - przeszłość
-Mechaniczna wieża - przeszłość
-Śmierć księcia - Hol centralny - przeszłość
-Prawdziwy wojownik
-Komnata klepsydry – przeszłość
-Święte jaskinie – teraźniejszość

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »