Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji - Małgorzata Sieradzka

Porozumienia franczyzy w świetle prawa konkurencji

Małgorzata Sieradzka

149,00 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo C. H. Beck
ISBN 978-83-8198-213-9
Data wydania 2020
Język: Polski
Liczba stron: 153
Rozmiar pliku: 1,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
149,00 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

Franczyza w polskim prawie konkurencji należy do najbardziej aktualnych i dynamicznie zmieniających się zagadnień prawnych. Porozumienie franczyzy jako model współpracy wertykalnej bardzo popularnej na rynku wymaga dokonania oceny antymonopolowej pod kątem jego legalności. Kluczowe znaczenie ma określenie zasad oceny antymonopolowej funkcjonowania tego modelu współpracy biznesowej, co wymaga odniesienia do specyficznych elementów franczyzy, mających istotne znaczenie dla oceny antymonopolowej.

Monografia stanowi opracowanie istotnej problematyki zestawiające dość bogate już orzecznictwo sądowe i poglądy doktryny dotyczące franczyzy. Na rynku wydawniczym nie ma publikacji książkowej, która w całości byłaby poświęcona franczyzie (franchsingowi) w polskim prawie konkurencji dlatego też będzie cenną pozycją wypełniającą lukę na rynku wydawniczym, przydatną prawnikom zajmującym się sprawami z zakresu obustronnie profesjonalnego obrotu gospodarczego.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »