Paradoks Kano: Jak Doskonała Jakość Może Zaskakiwać Twoich Klientów - Elisabeth Coleger

Paradoks Kano: Jak Doskonała Jakość Może Zaskakiwać Twoich Klientów

Elisabeth Coleger

10,00 zł8,50 zł

Dostępne formaty plików: MOBI, EPUB

Wydawnictwo Ridero
ISBN 978-83-8369-596-9
Data wydania
Język: Polski
Liczba stron: 103
Rozmiar pliku: 0 B
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
Język: Polski
Liczba stron: 103
Rozmiar pliku: 0 B
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
10,00 zł8,50 zł

Dostępne formaty plików: MOBI, EPUB

Opis

Książka analizuje teorie jakości, skupiając się na założeniach paradoksu Kano. Przedstawia przykłady zastosowania tej teorii w praktyce biznesowej, ukazując, jak może wpływać na kreowanie wartości dla klientów. Jednocześnie książka nie unika trudnych tematów, podejmując dyskusję na temat wyzwań i kontrowersji związanych z zastosowaniem paradoksu Kano. Książka stanowi niezbędną lekturę dla przedsiębiorców i menedżerów dążących do doskonałości w obsłudze klienta. Książka stworzona przy pomocy AI.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »