Nasz wpływowy i uległy umysł - Tali Sharot

Nasz wpływowy i uległy umysł

Tali Sharot

39,80 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo Amber
ISBN 978-83-241-7914-5
Data wydania 1 czerwca 2022
Język: Polski
Liczba stron: 196
Rozmiar pliku: 5,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 196
Rozmiar pliku: 3,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
39,80 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

Jak mózg daje nam siłę wywierania wpływu na innych

Najlepsza książka popularnonaukowa 2017 w rankingach
m.in.: „Forbesa”, „Timesa”, „Huffington Post”, Bloomberga, Stanford Business School.

„Natychmiastowa klasyka! Ta mądra książka cię zaskoczy i będziesz  jej wdzięczny!”
Cass R. Sunstein, profesor Harvardu, były szef Urzędu Informacji Białego Domu

„W naukach o ludzkich zachowaniach niewiele dziedzin ma większy potencjał niż osiągnięcia neuronauki. I niewiele dziedzin zyskało na tych osiągnięciach tak wiele, jak badania nad wpływem społecznym. Tali Sharot pokazuje to w sposób przekonujący i wciągający”. Robert B Cialdini

 

PRZEŁOMOWA KSIĄŻKA O WYWIERANIU WPŁYWU NA INNYCH, W KTÓREJ ŚWIATOWEJ SŁAWY PROFESOR NEURONAUKI POZNAWCZEJ I PSYCHOLOG, TALI SHAROT, DZIĘKI SWOIM NAJNOWSZYM ODKRYCIOM POSZŁA DALEJ NIŻ KLASYCY DALE CARNEGIEI ROBERT CIALDINI.

 

Jeśli chcesz przekonać kogoś, to broń Boże nie powołuj się na fakty! Działaj na emocje, jak Donald Trump, który o mało co nie przekonał doktor Tali Sharot, że szczepienia wywołują autyzm!

 

Tali Sharot ujawnia, jak niewiarygodnie silny jest wpływ emocji na nasze przekonania. Odkrywa tajniki funkcjonowania naszych mózgów, gdzie kryje się potęga wywierania wpływu – tego dobrego i tego złego. Wyjaśnia m.in. dlaczego dowody nas nie przekonują, czy powinniśmy straszyć ludzi, żeby coś zrobili, oraz jak zyskujemy moc, odpuszczając... I wreszcie: co ludzie tak naprawdę chcą wiedzieć.

 

To twój mózg sprawia, że jesteś tym, kim jesteś. Jeśli go zrozumiemy, będziemy mogli lepiej przewidywać ludzkie reakcje i zrozumieć, dlaczego pewne powszechne metody perswazji często zawodzą, a inne są skuteczne. Większość z nas ma błędne wyobrażenie o tym, co zmienia sposób myślenia i postępowania innych. Moim celem jest pokazać w tej książce błędy, które systematycznie popełniamy, kiedy próbujemy zmieniać czyjeś przekonania, a także naświetlić, jak to się dzieje, że nam się to udaje – pisze Tali Sharot w swojej książce, która wywołała podziw i zaskoczenie w światowych mediach, od pism naukowych „Science” i „Nature”, przez „Wall Street Journal” i „New York Timesa”, po telewizje CNN i BBC. Zdobyła najwyższe pochwały najznamienitszych naukowców, pisarzy i menedżerów największych korporacji. Stała się bestsellerem w 15 krajach.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »