Might  Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry - Maciej

Might Magic: Heroes VI - Twierdza - poradnik do gry

Maciej "Czarny" Kozłowski

7,88 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, PDF

Wydawnictwo GryOnline
ISBN 978-83-8055-261-6
Data wydania 2011
Język: Polski
Liczba stron: 116
Rozmiar pliku: 7,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 116
Rozmiar pliku: 10,1 MB
Zabezpieczenie: Brak
Fragment: Pobierz fragment PDF
7,88 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, PDF

Opis

Przewodzenie dzikim hordom to niełatwe zadanie - na śmiałków czeka wiele trudnych wyzwań. Dlatego też stworzyliśmy poniższy poradnik do gry Might & Magic: Heroes VI dla frakcji Twierdza, dzięki któremu żadne wyzwanie nie będzie dla gracza zbyt wymagające.

Skrócona wersja spisu treści:
-[Twierdza] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Dobry, zły i krewki
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Barbarzyńska siódemka
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Robactwo i demony
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Epilog]
-[Epilog] Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą
-[Epilog] Epilog łez - mapy
-[Epilog] Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-[Epilog] Epilog krwi - mapy
-[Rozwój miasta]
-[...] liczba wszystkich rozdziałów: 28

Informacja o grze

Might & Magic: Heroes VI to szósta część popularnej serii turowych strategii fantasy. Tym razem za grę odpowiada studio Black Hole Games, które stworzyło grę Warhammer: Mark of Chaos. Akcja Might & Magic: Heroes VI rozpoczyna się 400 lat przed wydarzeniam

Gra Might & Magic: Heroes VI, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Spis treści

-[Twierdza] Wprowadzenie
-[Kampania] 1 misja - To nie jest kraj dla orków i ludzi
-[Kampania] 1 misja - mapy
-[Kampania] 2 misja - Dobry, zły i krewki
-[Kampania] 2 misja - mapy
-[Kampania] 3 misja - Barbarzyńska siódemka
-[Kampania] 3 misja - mapy
-[Kampania] 4 misja - Robactwo i demony
-[Kampania] 4 misja - mapy
-[Epilog]
-[Epilog] Ścieżka łez - Łzy, jakimi aniołowie płaczą
-[Epilog] Epilog łez - mapy
-[Epilog] Ścieżka krwi - Ciemno od nadmiaru światłości
-[Epilog] Epilog krwi - mapy
-[Rozwój miasta]
-[Budynki]
-[Jednostki] Siepacz / miażdżyciel
-[Jednostki] Goblin / goblin łowca
-[Jednostki] Harpia / furia
-[Jednostki] Majarz / zmornik
-[Jednostki] Centaur / centaur łupieżca
-[Jednostki] Jaguarz / panternik
-[Jednostki] Cyklop / krwawooki cyklop
-[Taktyka pola bitwy] Podstawy
-[Taktyka pola bitwy] Bitwa w polu
-[Taktyka pola bitwy] Oblężenie
-[Bohaterowie i ich rozwój] Krew lub łzy
-[Bohaterowie i ich rozwój] Umiejętności

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »