Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP - Jolanta Staszewska

Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP

Jolanta Staszewska

19,64 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo
ISBN 978-83-66165-21-2
Data wydania 2018
Język: Polski
Liczba stron: 124
Rozmiar pliku: 4,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
19,64 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym – poprzez wyniki badań. Pracę zwieńczają sugestie dla przedsiębiorców i propozycja algorytmu działania dla sektora, w celu skuteczniejszego wykorzystania polityki realizacji komunikacji wizualnej.

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »