Marketing - Brian Tracy

Marketing

Brian Tracy

24,90 zł21,17 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo MT Biznes
ISBN 978-83-8087-806-8
Data wydania 20 września 2019
Język: Polski
Liczba stron: 87
Rozmiar pliku: 1,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 87
Rozmiar pliku: 2,9 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
24,90 zł21,17 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

JAK SKUTECZNIE DOCIERAĆ DO KLIENTÓW I PRZEKONAĆ ICH DO ZAKUPU?

Sukces twojego biznesu zależy od sukcesu twoich działań marketingowych. Jeśli uda ci się ustalić, czego twoi klienci pragną, potrzebują, i na co mogą sobie pozwolić — a potem zdołasz im to dać — osiągniesz imponujące wyniki.

Ten niezastąpiony przewodnik zawiera 21 znakomitych wskazówek marketingowych do zastosowania od zaraz. Z właściwą sobie przenikliwością, Brian Tracy nauczy cię, jak:

• Budować bazę klientów
• Wyróżnić się na tle konkurencji
• Odpowiedzieć na trzy kluczowe pytania dotyczące każdego nowego produktu bądź usługi
• Wykorzystać badania rynku i dane z grup fokusowych, by podejmować lepsze decyzje
• Odpowiadać na podstawowe potrzeby emocjonalne kupujących
• Wyznaczać optymalne punkty cenowe dla swoich ofert
• Naprawdę skoncentrować się na kliencie
• W pełni wykorzystać dostępne kanały dystrybucji
• Rozwiązać inne problemy marketingowe

Wypełniona po brzegi praktycznymi strategiami, ta książka, pomoże ci odkryć, jak w wielkim stylu zdominować silnie konkurencyjny rynek.

***

Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Wprowadzenie

1. Prawdziwy cel biznesu

2. Skuteczny marketing w czterech odsłonach

3. Trzy niezbędne pytania w marketingu

4. Wywiad rynkowy

5. Marketing zorientowany na klienta

6. Dlaczego ludzie kupują

7. Analiza konkurencji

8. Osiąganie przewagi konkurencyjnej

9. Marketing mix

10. Strategie pozycjonowania marki

11. Cztery filary strategii marketingowej

12. Wybór pola bitwy

13. Zasady sztuki wojennej w strategii marketingowej

14. Marketingowe taktyki zniechęcania i dywersji

15. Kto pierwszy i liczniejszy, ten lepszy

16. Strategia białych przestrzeni, czyli uderz tam, gdzie ich nie ma

17. Zdominuj niszę rynkową

18. Kreatywne strategie rozwoju rynku

19. Wykorzystaj inne formy sprzedaży

20. Koncepcja wiązki zasobów

21. Cztery drogi do zmian w twoim biznesie

Podsumowanie

O autorze

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »