Logistyka 5/2020 - Opracowanie zbiorowe

Logistyka 5/2020

Opracowanie zbiorowe

31,00 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo
ISBN
Data wydania 30 października 2020
Język: Polski
Liczba stron: 76
Rozmiar pliku: 19,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
31,00 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

W tym numerze piszemy o: zagadnieniach związanych z ostatnią milą w e-commerce. Piszemy także o automatach paczkowych, punktach odbioru i nadań przesyłek, systemie click&collect, różnicach w dostawach B2B i B2C, wygodnych zwrotach i ekspresowych dostawach, modelach wynagradzania kurierów i najbardziej innowacyjnych rozwiązaniach optymalizujących koszty ostatniej mili.
Polski rynek KEP należy do najszybciej rozwijających się w całej Europie. Szacuje się, że do końca grudnia 2020 r. branża kurierska obsłuży 716 milionów przesyłek, co oznacza aż 23% wzrost ich liczby. Ostatnia mila jest jednym z najważniejszych fragmentów logistycznego łańcucha dostaw. Jest też bardzo kosztowna i delikatna w swojej strukturze. Nieoczekiwane wyzwania i komplikacje potrafią całkowicie zaburzyć płynność dostaw przesyłek do klientów, co w dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym świecie, może stanowić o "być albo nie być" przedsiębiorcy.

Spis treści

TEMAT NUMERU: OSTATNIA MILA W E-COMMERCE

Nasz cel to dostawa w mniej niż 24 h - rozmowa z Pawłem Kuźmą, Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
Ostatnią milą do automatu paczkowego - Damian Kołata, FIEGE
Click & Collect – rosnący potencjał innowacji - Tomasz Janiak, Łukasiewicz-ILiM
Jak wykorzystać AI w e-commerce? - rozmowa z Piotrem Nikelem, Synerise
Ekspert odpowiada: Wyzwania ostatniej mili - Arkadiusz Kawa, Łukasiewicz-ILiM
Cenić czas klienta - rozmowa z Mikhelem Ilpem, Cleveron
Łańcuch dostaw w dziale e-commerce - Tadeusz Czarnecki, InstaFreight
W pół roku przyspieszyliśmy o 2-3 lata - rozmowa z Ireneuszem Łaskim, eobuwie.pl

WIEDZA
The big bang, czyli o kosmicznym wzroście znaczenia e-commerce w branży B2B - Joanna Sobkowiak, josomarketing.pl
Zwrot zamówień w handlu elektronicznym jako podstawowe prawo konsumenta - Beniamin Niedbalski, WSL
ID produktu jako kompas w dżungli danych, GS1 Polska

PRAKTYKA
Modele wynagradzania w ostatniej mili. 7 grzechów głównych… i jak ich uniknąć - Damian Jarosz, Marek Różycki, Last Mile Experts
Ostatnia mila w środowisku omnichannel - Kamil Bębenek, IKEA Retail
Usprawnić proces dostaw i obniżyć koszty - rozmowa z Markiem Piosikiem, Pointpack.pl
Innowacje na ostatniej mili KEP. Co wynika z doświadczeń z kryzysu COVID-19? - Konrad Michalski, SGGW
Dostawa tego samego dnia według SPAR - Dawid Kaszuba, Wasz Sklep SPAR
Digital Supply Chain - na czym tak naprawdę polega? - Rozmowa z Krzysztofem Dwornikiem, InstaFreight
Wdrożenie WMS w branży rybnej
Ostatnia mila w sieci. Praktyczne rozwiązania B2C - Małgorzata Markowska, GLS Poland

TRENDY
One stop shopping dla menedżerów magazynów - Michał Czarnecki, Prologis
Wykorzystać potencjał logistyki - Tomasz Janiak, Łukasiewicz - ILiM
Platforma do zarządzania opakowaniami zwrotnymi - rozmowa z przedstawicielami Die Lila Logistik Polska Sp. z o.o.
Ekspert odpowiada: Jak wyobraża Pan sobie przyszłość logistyki "ostatniego kilometra"? - Jan Bartels, Zalando

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »