LinkedIn w praktyce - Angelika Chimkowska

LinkedIn w praktyce

Angelika Chimkowska

54,90 zł

Dostępne formaty plików: MOBI, EPUB

Wydawnictwo MT Biznes
ISBN 978-83-8231-277-5
Data wydania 21 października 2022
Język: Polski
Liczba stron: 250
Rozmiar pliku: 13,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
Język: Polski
Liczba stron: 250
Rozmiar pliku: 6,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
54,90 zł

Dostępne formaty plików: MOBI, EPUB

Opis

Sprzedaż i marketing bez spamowania na LinkedIn!

To książka z ćwiczeniami, czyli skuteczny mix praktycznej wiedzy oraz licznych zadań do wdrożenia.

Obecnie LinkedIn jest nie tylko narzędziem wspierającym procesy rekrutacyjne, ale też skutecznym medium do pozyskiwania klientów i partnerów biznesowych. Żeby jednak móc z niego czerpać korzyści, trzeba najpierw wśród naszej grupy docelowej zbudować rozpoznawalność, reputację i zaufanie. Z tego właśnie powodu wszelkie sprzedażowe próby podejmowane już w pierwszej wiadomości w social mediach zwykle kończą się porażką. Bez zbudowania zaufania, a często i relacji, to nie ma szans się udać.

Od kontaktu do kontraktu

Angelika Chimkowska, strateg silnych marek i – jak sama o sobie mówi – marketingowiec nawrócony na sprzedaż, pokazuje, jak można robić skuteczny social selling bez spamowania oraz jak przeprowadzić naszego idealnego klienta od kontaktu do kontraktu. Jej niniejsza książka jest jednocześnie poradnikiem, zeszytem ćwiczeń oraz notatnikiem do planów i strategii, bo wiedza o czymś nie zmienia życia. Dopiero działanie zgodnie z tą wiedzą ma szansę zaowocować rezultatem, którego szukamy. A myślenie „Think BIG, focus Small”, a przy tym stopniowe realizowanie swojej strategii pozwala osiągnąć cele biznesowe na tej największej platformie społecznościowej.

Co tworzy zasięgi, a co się tylko nam wydaje

Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.

Jak zmienić wiedzę w działanie

W każdym z rozdziałów Linkedin w praktyce otrzymasz wskazówki ułatwiające nawigację po świecie social sellingu:

PRO TIP – tego prawdopodobnie nie znajdziesz nigdzie indziej!

DOBRE PRZYKŁADY – jak działają inni?!

CHECKLISTA – sprawdź, czy na pewno wszystko masz!

DO UZUPEŁNIENIA – zrób koniecznie!

ĆWICZENIE – Ty decydujesz, ale pamiętaj, że ćwiczenie czyni mistrza!

WAŻNE PYTANIA – bez tych odpowiedzi trudno będzie podjąć strategicznie dobrą decyzję!

INSTRUKCJA – oficjalnie od LinkedIn!

Skuteczność nie zależy wyłącznie od samych narzędzi, ale umiejętności ich zastosowania. latego książka ma charakter workbooka. Pracując z nią i rozwiązując zawarte w niej zadania, od razu możesz wprowadzić zdobytą wiedzę w czyn.

Spis treści

Zamiast wstępu

rozdział 1. Zanim zaczniesz działać

Twoja sprzedażowa tożsamość online

Marketing i sprzedaż współcześnie

Social selling na LinkedInie

rozdział 2. Zrozumieć LinkedIn

Potencjał LinkedIna

LinkedIn w Polsce

Przewodnik po LinkedInie – mało znane funkcje i ustawienia

Mierzenie rezultatów marketingu i sprzedaży na LinkedInie

Strategia obecności na LinkedInie

rozdział 3. Profil osobisty na LinkedInie

Twoja reputacja online

Audyt – jak cię widzą, tak ci płacą

Strategia marki osobistej na LinkedInie

Skuteczny profil osobisty na LinkedInie – dziesięć i pół kroku

rozdział 4. Profil firmowy na LinkedInie

Co warto wiedzieć, zanim założysz profil firmowy

Strona firmowa krok po kroku

Zarządzanie stroną firmową i prowadzenie jej

Treści na stronie firmowej

rozdział 5. Biznesowe relacje na LinkedInie

Budowanie wartościowej sieci kontaktów

Sprzedaż – wszystko, co musisz wiedzieć, by dobrze zaplanować

Wyszukiwarka LinkedIna – jak z niej skutecznie korzystać

Bez spamowania – sprzedaż na LinkedInie

InMail – wszystko, co warto wiedzieć

Sales Navigator – wszystko, co musisz wiedzieć

rozdział 6. Wartościowe treści

Jak publikować, by nie kończyć kryzysem na LinkedInie

Twoja strategia publikacji na LinkedInie

Publikacje na LinkedInie – formaty, typy oraz analityka

Wartościowe treści – budowanie zaangażowania i zasięgów

Zamiast zakończenia

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »