Dostępne formaty plików: PDF, PDF, PDF
Wydawnictwo | Wolters Kluwer |
ISBN | 978-83-8246-442-9 |
Data wydania | 22 czerwca 2021 |
Język: | Polski |
Liczba stron: | 229 |
Rozmiar pliku: | 2,2 MB |
Zabezpieczenie: | Znak wodny |
Fragment: | Pobierz fragment PDF |
Język: | Polski |
Liczba stron: | 229 |
Rozmiar pliku: | 2,2 MB |
Zabezpieczenie: | Znak wodny |
Fragment: | Pobierz fragment PDF |
Język: | Polski |
Liczba stron: | 229 |
Rozmiar pliku: | 2,2 MB |
Zabezpieczenie: | Znak wodny |
Fragment: | Pobierz fragment PDF |
Dostępne formaty plików: PDF, PDF, PDF
Od lat wskazuje się na postępujący upadek tradycyjnych wartości w wielu dziedzinach życia społecznego. Nie można jednak powiedzieć, że we współczesnym świecie nie ma już autorytetów – one istnieją, choć są inaczej rozumiane.
Takimi autorytetami powinni być m.in. nauczyciele akademiccy, zwłaszcza w niepewnych czasach, w jakich żyjemy. Czy zawsze stają oni na wysokości zadania i odpowiadają na zmieniające się potrzeby młodzieży?
Bywa różnie i stąd pomysł stworzenia opracowania, które w całości
oddaje głos studentom i umożliwia im wypowiedzenie się w
istotnych dla nich kwestiach, dotyczących m.in.:
• relacji uniwersyteckich opartych na wspólnym dążeniu do wiedzy
i wymianie myśli,
• regulacji prawnych określających granicę między tym, co
dopuszczalne, a tym, co niedozwolone w przestrzeni akademickiej
czy
• zagadnień dotyczących nierówności i dyskryminacji, w tym
związanych z orientacją seksualną i niepełnosprawnością.
Opracowanie skierowane jest przede wszystkim do osób związanych z kształceniem uniwersyteckim. Nie tylko do kadry zarządzającej, lecz przede wszystkim do nauczycieli akademickich, a także administracji.