Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków - Wojciech Grzegorczyk

Kreowanie i realizacja strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Studia przypadków

Wojciech Grzegorczyk

17,45 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 978-83-8088-079-5
Data wydania 2016
Język: Polski
Liczba stron: 267
Rozmiar pliku: 2,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
17,45 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

Studium przypadku (case study) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować wiedzę studentów z praktyką funkcjonowania przedsiębiorstw oraz kształtuje umiejętności analityczne i decyzyjne.

Zaprezentowane w publikacji teksty studiów przypadków dotyczą problemów marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Każdorazowo zostały one poprzedzone teoretycznymi rozważaniami odnoszącymi się do kwestii omawianych w case study’s.

 

Praca jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla menedżerów przedsiębiorstw i organizacji z różnych sektorów.

Spis treści

Wstęp 7

Wojciech Grzegorczyk, Formułowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa 11

Krystyna Iwińska-Knop, Kamila Szymańska, Innowacyjność małej firmy jako determinanta jej sukcesu rynkowego 39

Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Outsourcing wobec wyzwań e-marketingu – kiedy jest szansą, a kiedy zagrożeniem? 65

Krystyna Iwińska-Knop, Hanna Krystyańczuk, Marketing w działalności podmiotów na rynku usług gastronomicznych 79

Magda Kalińska-Kula, Badanie postaw konsumenckich. Podejście wieloaspektowe 107

Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska, Niekonwencjonalny sposób zaangażowania klienta instytucji kulturalnych na przykładzie Teatru Lalek Arlekin w Łodzi 123

Wioletta Krawiec, Anna Sibińska, Strategia obsługi pacjenta na przykładzie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej 149

Anna Tarabasz, Internet of Things i werealble technology – błękitny ocean czy realne zagrożenie? 175

Kinga Stopczyńska, Wykorzystanie blogów modowych w budowaniu wizerunku marek na rynku fashion 203

Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Doskonalenie umiejętności negocjacyjnych w zakresie wyznaczania „BATNA” 225

 

Dariusz M. Trzmielak, Wioletta Krawiec, Promocja wynalazku w technologicznym cyklu życia – na przykładzie aktywnego lusterka dla motocyklistów 247

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »