Employer Branding - Milena Daria Majewska

Employer Branding

Milena Daria Majewska

8,45 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, PDF

Wydawnictwo Wolters Kluwer
ISBN 978-83-264-4293-3
Data wydania 2013
Język: Polski
Liczba stron: 52
Rozmiar pliku: 483,5 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 52
Rozmiar pliku: 437,6 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment PDF
8,45 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, PDF

Opis

Nie ma wątpliwości, że spójne i konsekwentne działania employer brandigowe przyczyniają się do budowania przewagi rynkowej, umacniania marki, w konsekwencji - pozyskanie talentów staje się dużo łatwiejsze. Coraz więcej firm decyduje się na wpisanie budowy wizerunku w strategię firmy.
E-book w przystępny sposób przybliża ideę budowania wizerunku firmy, zwraca uwagę na szanse oraz zagrożenia związane z wprowadzeniem strategii employer brandingu. Studium przypadku firmy Imperial Tobacco Polska udowadnia, że możliwe jest budowanie wizerunku pracodawcy poprzez edukację środowisk studenckich, a więc potencjalnych przyszłych pracowników. Publikację zamyka wzór dokumentu strategii personalnej nastawionej na employer branding, wzbogacony o szczegółowe wytyczne dla działań związanych z budowaniem marki pracodawcy.

Adresaci:
E-book przeznaczony jest dla osób pasjonujących się tematyką employer brandingu. W szczególności publikację polecamy specjalistom ds. budowania wizerunku, marketingowcom oraz osobom pracującym w działach personalnych, które są odpowiedzialne za działania związane z budową wizerunku pracodawcy.

Spis treści

Definicje 5
Część I Budowanie świadomości marki pracodawcy - czy warto być najlepszym pracodawcą? 9
Wprowadzenie 9
Wewnętrzny i zewnętrzny employer branding 10
Plusy bycia najlepszym 11
Program edukacyjny "ZainSTALuj się" w ArcelorMittal Poland S.A. 13
Część II Employer branding w Polsce - początki i szanse 15
Employer branding w Polsce 15
Po co polskim firmom employer branding? 16
Czego nie wiemy? 17
Dla kogo employer branding? 18
Do każdego inaczej 19
Podsumowanie 21
Część III Budowanie wizerunku zewnętrznego rozpoczyna się wewnątrz firmy - studium przypadku Volvo Polska 22
O firmie 22
Identyfikacja adresatów działań. Sposób przekazu informacji 23
Budowanie wizerunku zaczyna się wewnątrz firmy 23
Najważniejsze wartości - wybrane przez pracowników 24
Film jako nośnik wartości 25
Bogata oferta Volvo dla pracowników 25
Działalność społeczna jako czynnik ważny z punktu widzenia pracownika 27
Promocja zdrowego stylu życia 28
Wyciąganie wniosków i ciągły rozwój. Plan na przyszłość 29
To po prostu skutkuje 30
Część IV Budowa marki pracodawcy poprzez system edukacji dla środowisk studenckich w Imperial Tobacco Polska 32
Wprowadzenie 32
Spojrzenie w przyszłość 33
Różne metody zaspokajania potrzeb 34
Sprofilowane programy 36
Program stażowy Challenging Path 36
Program stażowy Imperial Way to Start 37
Program stypendialny Akademicki Partner Biznesu 38
Proces rekrutacji 38
Od wdrożenia po informację zwrotną 40
Kluczowa rola opiekuna 40
Zakończenie programu 42
Otwartość na zmiany 42
Wyzwania 43
Sukcesy i dalsze plany 44
Część V Wzór dokumentu: Strategia personalna określająca potrzeby i wytyczne dla działań związanych z wizerunkiem przedsiębiorstwa 46 Wykaz autorów 51
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »