E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka - Opracowanie zbiorowe

E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka

Opracowanie zbiorowe

59,90 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Wydawnictwo
ISBN 978-83-8175-413-2
Data wydania 14 października 2022
Język: Polski
Liczba stron: 448
Rozmiar pliku: 29,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
Język: Polski
Liczba stron: 448
Rozmiar pliku: 55,9 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
59,90 zł

Dostępne formaty plików: EPUB, MOBI

Opis

Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.

 

W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing.

 

Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.

 

Książka składa się z trzech bloków tematycznych:

– strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online,

– pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online,

– narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.

Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.

 

 

 

Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych.

Spis treści

Okładka

Strona tytułowa

Strona redakcyjna

Spis treści

Autorzy

Grzegorz Mazurek Wstęp

Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 1. Strategia i planowanie e-marketingowe

Jolanta Tkaczyk Rozdział 2. Konsument w internecie

Michał Kot Rozdział 3. Badania marketingowe online

Anna Miotk Rozdział 4. Mierzalność działań online

Paweł Gruszecki Rozdział 5. Wybrane aspekty prawne e-marketingu

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Marta Ulman Rozdział 6. Usługi interaktywne

Grzegorz Krzemień, Grzegorz Mazurek, Konrad Zach Rozdział 7. Serwisy WWW: oś komunikacji online

Katarzyna Gawlik, Bartosz Borowiec Rozdział 8. Projektowanie interfejsów

Wojciech Szymański Rozdział 9. Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Jarosław Sokołowski, Łukasz Sowiński, Roman Bębenista Rozdział 10. Google AdWords i analityka webowa

Dagmara Plata-Alf, Grzegorz Mazurek, Arkadiusz Miegoń Rozdział 11. Reklama internetowa

Paweł Sala Rozdział 12. E-mail marketing

Dagmara Plata-Alf Rozdział 13. Marketing Automation

Szymon Lisowski Rozdział 14. Social media marketing

Tomasz Woźniak Rozdział 15. Technologie mobilne w marketingu

Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański Rozdział 16. Content marketing

Magdalena Daniłoś Rozdział 17. Wideo marketing na YouTube

Aleksander Winciorek Rozdział 18. Internet PR i influencer marketing

Konrad Zach Rozdział 19. Personal branding

Grzegorz Mazurek Rozdział 20. Przyszłość e-marketingu

Grzegorz Mazurek Zakończenie

Reklamy

Przypisy

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »