Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej - Katarzyna Konefał

Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej

Katarzyna Konefał

27,99 zł

Dostępne formaty plików: EPUB

Wydawnictwo Novae Res
ISBN 978-83-8373-830-7
Data wydania 17 czerwca 2025
Język: Polski
Liczba stron: 80
Rozmiar pliku: 1,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
27,99 zł

Dostępne formaty plików: EPUB

Opis

Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość!

Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami?
Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe!

W książce „Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej” znajdziesz innowacyjne sposoby na to, by współpraca z organizacjami pozarządowymi przyniosła Twojej firmie wymierne korzyści – zarówno społeczne, jak i biznesowe. Poznasz sprawdzone metody angażowania pracowników w działania charytatywne, budowania silnej kultury organizacyjnej oraz tworzenia kampanii wzmacniających wizerunek marki.

Ten poradnik to nie tylko przewodnik po CSR – to także klucz do budowania firm, które realnie wpływają na otoczenie.