Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników,dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne - Opracowanie zbiorowe , Opracowanie zbiorowe

Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników,dziennikarzy i prezydenta USA? Od analizy dyskursu po badania okulograficzne

Opracowanie zbiorowe , Opracowanie zbiorowe

26,38 zł

Dostępne formaty plików: MOBI, EPUB

Wydawnictwo Wydawnictwo Adam Marszałek
ISBN 978-83-66220-70-6
Data wydania 27 luty 2019
Język: Polski
Liczba stron: 246
Rozmiar pliku: 17 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
Język: Polski
Liczba stron: 246
Rozmiar pliku: 7,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
26,38 zł

Dostępne formaty plików: MOBI, EPUB

Opis

 

Treść monografii Ćwierkający Donald Trump. Czym jest Twitter dla użytkowników, dziennikarzy i prezydenta USA? zawiera więcej, niż zapowiada jej tytuł. Oprócz dogłębnej i wieloaspektowej analizy tweetów prezydenta Stanów Zjednoczonych i jego działań komunikacyjnych w sferze publicznej, znajdujemy w niej niezwykle interesujące badania sposobu korzystania z mediów społecznościowych przez różne grupy użytkowników. Oba problemy należą do najważniejszych we współczesnych mediach: pierwszy ze względu na rangę osoby, drugi – zasięg społeczny zjawiska. Osobną wartością książki jest metodologia, łącząca rzetelność i nowoczesność badania. Ściśle wiąże się to ze składem zespołu realizującego projekt, w którym znalazły się zarówno osoby o uznanym dorobku i do-świadczeniu, jak i młode, stawiające pierwsze kroki w świecie nauki.

Fragment recenzji wydawniczej

prof. dr hab. Radosław Pawelec
Uniwersytet Warszawski

 

Spis treści

Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
WPROWADZENIE I METODOLOGIA
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
NOTA METODOLOGICZNA
CZĘŚĆ 1
Kacper Galan, Katarzyna Piórecka
ANALIZA ZAWARTOŚCI PROFILU DONALDA TRUMPA
NA TWITTERZE
Zawartość wpisów
Tematyka wpisów
Bohaterowie
Idiolekt Donalda Trumpa


CZĘŚĆ 2
Maria Kowalczyk, Anita Kwiatkowska, Maria Rajchert
TWEETY DONALDA TRUMPA W POLSKIM DYSKURSIE PRASOWYM
Tematyka badanych artykułów
Aktorzy badanych artykułów
Określenia nacechowane emocjonalnie
Metafory
Wizerunek Donalda Trumpa i jego otoczenia konstruowany
w metaforach
Metaforyczny wizerunek Donalda Trumpa w wybranych tytułach
prasowych
Porównania
Twitter Donalda Trumpa w badanych artykułach


CZĘŚĆ 3
Artur Białek, Marlena Sztyber
SPOSOBY KORZYSTANIA Z MEDIÓW
SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Weryfikacja źródeł informacji
Podsumowanie


CZĘŚĆ 4
UŻYTKOWNICY O TWITTERZE
Milena Kalinowska, Marlena Sztyber
ZOGNISKOWANE WYWIADY GRUPOWE (FGI)
Artur Białek, Tomasz Gackowski, Mateusz Patera,
Radosław Prachnio
BADANIE OKULOGRAFICZNE
PODSUMOWANIE
Tomasz Gackowski, Karolina Brylska, Mateusz Patera
SUMMARY
BIBLIOGRAFIA
ANEKS
DONALD TRUMP A SPRAWA POLSKA – RAPORT Z BADANIA
METODĄ CATI
ANNEX – Summary

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »