Branding. Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones

Branding. Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

24,90 zł

Dostępne formaty plików: PDF, MOBI, EPUB

Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN 978-83-8142-821-7
Data wydania 2021
Język: Polski
Liczba stron: 159
Rozmiar pliku: 4,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment PDF
Język: Polski
Liczba stron: 159
Rozmiar pliku: 10,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment MOBI
Język: Polski
Liczba stron: 159
Rozmiar pliku: 5,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Fragment: Pobierz fragment EPUB
24,90 zł

Dostępne formaty plików: PDF, MOBI, EPUB

Opis

KRÓTKIE WPROWADZENIE

- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.

Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.

Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.

Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Spis treści

Podziękowania

Spis ilustracji

Wprowadzenie

Rozdział 1. Triumf brandingu

Rozdział 2. Czym jest „branding”?

Rozdział 3. Historia brandingu

Rozdział 4. Jak działa branding

Rozdział 5. Branding jako biznes

Rozdział 6. Projekty brandingowe

Rozdział 7. Etyka brandingu

Rozdział 8. Przyszłość brandingu?

Bibliografia

Rekomendowana lektura

Indeks

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »