Biceps, triceps. Ćwiczenia, dieta dla mężczyzn. Porady doświadczonego trenera. Siła, sprawność, piękno - Leszek Michalski

Biceps, triceps. Ćwiczenia, dieta dla mężczyzn. Porady doświadczonego trenera. Siła, sprawność, piękno

Leszek Michalski

1,71 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Wydawnictwo Literat
ISBN 978-83-7898-398-9
Data wydania 2007
Język: Polski
Liczba stron: 36
Rozmiar pliku: 8,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
1,71 zł

Dostępne formaty plików: PDF

Opis

W tym nowoczesnym poradniku znajdziesz narzędzia, których stosowanie, połączone z konsekwencją treningową, pomoże nadać bicepsom i tricepsom kształt, o jakim marzysz. Obok zdjęć przedstawiających ćwiczenie w poszczególnych fazach znajdą tu panowie wiele cennych wskazówek oraz uwag Leszka Michalskiego – doświadczonego trenera i zarazem sędziego klasy międzynarodowej w kulturystyce. Nakładem Wydawnictwa Literat ukazały się również inne książki tego autora: „Kulturystyka. Kształtowanie sylwetki”, „Metody treningowe. Kulturystyka”, „Klatka piersiowa. Ćwiczenia, dieta dla mężczyzn”.

Spis treści

Wstęp

Słowniczek

Legenda

Francuskie wyciskanie krzywki stojąc

Uginanie przedramion na poręczach

Wyprosty przedramion stojąc przy wyciągu

Francuskie wyprosty stojąc odwrotnie do wyciągu górnego

Francuskie wyprosty sztangielką siedząc

Francuskie wyprosty krzywką stojąc

Wyprosty sztangielką w opadzie tułowia

Zginanie przedramion obciążonych sztangą

Zginanie przedramion obciążonych sztangielkami siedząc na ławeczce

Zginanie przedramienia przy modlitewniku (ławeczce) jednorącz

Zginanie przedramienia stojąc tyłem do wyciągu jednorącz

Zginanie przedramion stojąc przodem do wyciągu

Dieta – skuteczne rady

Przykładowy jadłospis

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »