Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie - Patrick Lencioni

Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie

Patrick Lencioni

29,90 zł

Dostępne formaty plików: MP3

Wydawnictwo MT Biznes
ISBN 978-83-8087-823-5
Data wydania 31 marca 2017
Język: Polski
Czas: 6 godz. 26 min.
Rozmiar pliku: 362,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
29,90 zł

Dostępne formaty plików: MP3

Opis

Brak satysfakcji z wykonywanej pracy wpływa nie tylko na los jednostek, ale także na los całych firm. Niezadowolenie pracowników przekłada się bezpośrednio na wydajność, rotację kadr oraz morale, co w końcu musi odbić się na kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Remedium jest na wyciągnięcie ręki, ale mało kto po nie sięga. W swej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy „New York Timesa”, Patrick Lencioni, prezentuje rewolucyjny, a jednak bardzo prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy.

Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy oraz narzędzia pozwalające je pokonać. Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.

Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni ci natychmiastową ulgę i nadzieję.

***

PATRICK M. LENCIONI jest założycielem The Table Group, firmy konsultingowej specjalizującej się w rozwoju zespołów kierowniczych i promowaniu zdrowia organizacyjnego. Jako konsultant i uznany mówca współpracował z tysiącami kierowników wyższego szczebla, zarówno w przedsiębiorstwach z listy Fortune 500 i rozpoczynających działalność firmach wysokich technologii, jak i uniwersytetach i firmach typu non profit. Lencioni jest autorem sześciu książek, w tym także bestsellera z listy „New York Timesa” – Pięć dysfunkcji pracy zespołowej.

Spis treści

Wprowadzenie

Opowieść

Część pierwsza. Kierownik

Część druga. Emerytura

Część trzecia. Eksperyment

Część czwarta. Działanie w praktyce

Model. Praca, która nie przynosi szczęścia

Koszty braku poczucia szczęścia w pracy

Trzy oznaki

Zarządzanie ludźmi w sposób, który pozwoli im znaleźć zadowolenie z pracy – korzyści i przeszkody

Badanie i rozwiązywanie przyczyn braku poczucia szczęścia w pracy

Studia przypadków

Podejmujemy działania

Zarządzanie jako misja

O autorze

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »