Siła nawyku - Charles Duhigg

Siła nawyku

Charles Duhigg

29,79 zł

Dostępne formaty plików: MP3

Wydawnictwo Dom Wydawniczy PWN
ISBN 978-83-7705-302-7
Data wydania 10 marca 2013
Język: Polski
Czas: 12 godz. 10 min.
Rozmiar pliku: 501,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
29,79 zł

Dostępne formaty plików: MP3

Opis

Charles Duhigg aplikuje nam niezbędną dawkę socjologii i psychologii, wyjaśniając uroki i pułapki nawyków w oparciu o wiele dziedzin, od marketingu, poprzez zarządzanie, po ruch praw obywatelskich… Siła nawykujest fascynującą lekturą, a Duhigg umiejętnie osiąga wszystko, czego oczekujemy od reportera magazynu „Times”: ze swadą prowadzi nas od sceny do sceny, od odkrycia do odkrycia, od dyscypliny do dyscypliny, przeobrażając pozornie suche zagadnienie w serię pełnych życia opowieści – to interesujące ujęcie tematu, który powinien być ważny dla każdego.

Spis treści

Wstęp do polskiego wydania

Wstęp. Kuracja nawykowa

 

Część 1. NAWYKI JEDNOSTEK

1. Pętla nawyku: jak działają nawyki

2. Zachcianki mózgu: jak wykształcić nowe nawyki

3. Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja

 

Część 2. NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI

4. Kluczowe nawyki albo ballada o Paulu O’neillu: które nawyki są najważniejsze

5. Starbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna

6. Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania

7. Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują nawyki (i nimi manipulują)

 

Część 3. NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE

8. Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy społeczne

9. Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki?

 

Załącznik. Przewodnik po sposobach wykorzystania zawartych tu pomysłów

 

Podziękowania

O źródłach

O autorze

 

 

 

Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »