Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike -

Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike

47,99 zł

Dostępne formaty plików: MP3

Wydawnictwo Sine Qua Non
ISBN 9788383308432
Data wydania 25 września 2024
Język: Polski
Czas: 10 godz. 3 min.
Rozmiar pliku: 483,6 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
47,99 zł

Dostępne formaty plików: MP3

Opis

Jak stymulować kreatywność w marketingu?
Jak świadomie tworzyć historie, obrazy i doświadczenia, które wywołują w ludziach poczucie silnej więzi z marką?

Greg Hoffman pracował niemal trzy dekady w Nike, przebywając zawodową drogę od stażysty do dyrektora marketingu. Pod jego kreatywnym przywództwem powstały najbardziej znane i przełomowe kampanie – ­między innymi z zaangażowaniem gwiazd sportu takich jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.

Co jest najważniejsze w kreowaniu marki emocjonalnie bliskiej ludziom i dlaczego nie jest to wbrew pozorom zależne od jej wielkości i zasobów? Hoffman w tej książce skupia się na omówieniu trzech zasad:

  • Kreatywność to sport zespołowy;
  • Daj się zapamiętać;
  • Pozostaw po sobie dziedzictwo – a nie tylko wspomnienia.

Dowiedz się, jak wyglądała praca nad słynnymi kampaniami Nike „od środka”. Wykorzystaj sprawdzone przez Hoffmana strategie tworzenia historii, odblokuj kreatywność i buduj trwałe więzi między marką a odbiorcami.