Dostępne formaty plików: MP3
Wydawnictwo | |
ISBN | 978-83-8341-082-1 |
Data wydania | 18 października 2023 |
Język: | Polski |
Czas: | 2 godz. 40 min. |
Rozmiar pliku: | 131,9 MB |
Zabezpieczenie: | Znak wodny |
Dostępne formaty plików: MP3
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze.
Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu.
Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym językiem.
Stawia przy tym na wartości, autentyczność i dobre relacje.
W książce obok teorii pojawiają się wybrane case study właścicieli marek, a także znajduje się mnóstwo rozwojowych ćwiczeń.
Książka to konkretna pigułka wiedzy o współczesnej marce i rozwoju.
Autorką książki jest Judyta Kowalczyk, ekspertka w dziedzinie Psychologii Brandingu i Reklamy. Empiryczka z holistycznym podejściem do marek oraz biznesów, a także pasjonatka rozwoju osobistego, psychologii analitycznej i filozofii.