Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Traf w sedno - Robert Michalak, Bartosz Sałbut, Bill McGowan

Traf w sedno

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-8087-229-5
Język: Polski
Data wydania: 3 marca 2017
Czas: 9 godz. 57 min.
Rozmiar pliku: 548,2 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
34,90 zł
Nasza cena:
29,90 zł

Dostępne formaty plików:

MP3

Czy zdarzyło ci się żałować:dlaczego wtedy tego nie powiedziałem?, „dlaczego nie zareagowałem w taki sposób?”. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś
w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób? Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód?

W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem,
w odpowiednim momencie – często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów,
w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich:
Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza.
Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać.
Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie.
Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy.

Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć
i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci.

Spis treści

1 Wprowadzenie
2 Rozdział 1. Język sukcesu
3 Rozdział 2. Zasady przekonywania
4 Rozdział 3. Zasada Nagłówka
5 Rozdział 4. Zasada Scorsese
6 Rozdział 5. Zasada Sosu do Makaronu
7 Rozdział 6. Zasada Braku Pośpiechu
8 Rozdział 7. Zasada Przekonania
9 Rozdział 8. Zasada Ciekawości
10 Rozdział 9. Zasada Drapera
11 Rozdział 10. Radzenie sobie przed publicznością
12 Rozdział 11. Siedem zasad w pracy
13 Rozdział 12. Siedem zasad w życiu prywatnym
14 Rozdział 13. Siedem zasad i ty
15 Słowniczek
16 O autorze

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »