Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjali... - Katarzyna Burska

Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjali...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 978-83-8088-244-7
Język: Polski
Data wydania: 2016
Liczba stron: 187
Rozmiar pliku: 5,8 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
33,90 zł
Nasza cena:
23,70 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI, PDF

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.

 

Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.

Spis treści

SŁOWO WSTĘPNE

CZĘŚĆ I. KREATYWNE WYZYSKIWANIE ŚRODKÓW JĘZYKOWYCH

Rozdział 1. WYRAZY I POŁĄCZENIA WYRAZOWE

W końcu roku kupiłem w końcu mercedesa, czyli o wyrazach wieloznacznych

Czy Bul może pokonać ból, czyli o homonimach

Zostań ecoistą, czyli o neologizmach

Gdy gorąco… kawa na zimno, czyli o antonimach

Adam Kubełek kupuje telefon, czyli o nazwach własnych

O choinka! Ale numer, czyli o eufemizmach

Cenowe hardkory, czyli o zapożyczeniach

Czy temperówka może strugać wariata, czyli o frazeologizmach i ich modyfikacjach

Jak przytulić rabat, czyli o naruszaniu łączliwości leksykalnej wyrazów

Wiosną ceny rosną, czyli o rymach

Rarka Plusa a „Lalka” Prusa, czyli o kalamburach

Ćwiczenia

Rozdział 2. WYPOWIEDZENIA

Piwo inne niż inne, czyli o powtórzeniach

Negocjujesz, tankujesz, księgujesz, czyli o wyliczeniach

Bo zupa była za słona, czyli o elipsie

Ćwiczenia

Rozdział 3. RELACJE MIĘDZY TEKSTAMI

Smacznego, miłego życia, czyli o nawiązaniach do konkretnych wypowiedzi

Dziennik dobrych wiadomości Tesco, czyli o nawiązaniach do gatunków tekstu

Czy wicie, co wam trza, czyli o nawiązaniach do stylów językowych

Ćwiczenia

Rozdział 4. ŚRODKI GRAFICZNE

Czy macie świet(l)ne pomysły, czyli o nawiasie

O 100 wSPAniałych zabiegach, czyli o wielkich i małych literach

Poserfuj u n@s, czyli o symbolach

W net taniej, czyli o dekompozycji

Jak wyglądają topniejące latem ceny, czyli o zestawieniach tekstu z obrazem

Ćwiczenia

CZĘŚĆ II. ANTY-DECORUM, CZYLI O NIESTOSOWNOŚCI W REKLAMIE

Gładź, gładź, gładź, czyli ewokowanie zjawisk ze sfery seksu

Masarnia „Stolec”, czyli operowanie niesmacznym quasi-żartem

BIBLIOGRAFIA

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »