Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Praktyka brandingu - Maciej Tesławski

Praktyka brandingu

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-69-2
Język: Polski
Data wydania: 19 listopada 2014
Liczba stron: 246
Rozmiar pliku: 9,3 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
59,00 zł
Nasza cena:
59,00 zł

Dostępne formaty plików:

MOBI , EPUB

Praktyka brandingu to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Książka opiera się na mocnych fundamentach. Al Ries i Jack Trout, amerykańscy guru marketingu, opracowali 22 niezmienne prawa marketingu decydujące o sukcesie lub niepowodzeniu marki na rynku. Od tego czasu minęło ponad 20 lat, a prawa te są nadal uznawane za fundamentalne. Czy tak samo działają na rynku polskim? Czy ich stosowanie zapewnia sukces, a brak oznacza u nas rynkową porażkę? Czy stosować je tak, jak robią to Amerykanie, a może jednak potrzeba ich modyfikacji? W Praktyce brandingu Maciej Tesławski wraz ze współautorami tego przełomowego działa, dokonał ich wnikliwej interpretacji.

Spis treści

Recenzje
Podziękowania
Na wstępie

I Prawo pierwszeństwa
Lepiej być pierwszym niż lepszym

II Prawo kategorii
Jeżeli nie możesz być pierwszym w danej kategorii, to ustanów nową kategorię, w której będziesz pierwszy

III Prawo pierwszeństwa myśli
Lepiej być pierwszym w czyjejś świadomości niż pierwszym na rynku

IV Prawo percepcji
Marketing nie jest walką na wyroby. Jest walką na percepcje

V Prawo koncentracji
Najważniejszą sprawą w marketingu jest zawładnięcie jakimś wyrazem w świadomości potencjalnych klientów

VI Prawo wyłączności
Jeden wyraz nie może w świadomości potencjalnego klienta kojarzyć się z dwiema firmami

VII Prawo drabiny
Stosowana strategia zależy od szczebla, który się zajmuje na drabinie

VIII Prawo dwóch
W długim okresie na każdym rynku ścigają się tylko dwa konie

IX Prawo przeciwieństwa
Jeżeli zmierzamy do drugiego miejsca, to naszą strategię wyznacza ten, kto zajmuje pierwsze miejsce

X Prawo podziału
Jedna kategoria z czasem ulega podziałowi przekształcając się w dwie lub więcej

XI Prawo perspektywy
Marketing przynosi wyniki dopiero w dłuższym okresie

XII Prawo rozszerzania asortymentu
Istnieje nieodparte dążenie do coraz szerszego stosowania marki

XIII Prawo rezygnacji
Trzeba coś poświęcić, żeby coś zdobyć

XIV Prawo właściwości
Każdej właściwości odpowiada przeciwna, skuteczna właściwość

XV Prawo szczerości
Potencjalny klient uznaje za zaletę otwarte przyznanie się do winy

XVI Prawo jedynego rozwiązania
W każdej sytuacji istnieje tylko jedno rozwiązanie, które przyniesie liczące się wyniki

XVII Prawo nieprzewidywalności
Nie da się przewidzieć przyszłości, chyba że się samemu opracowuje plany konkurentów

XVIII Prawo sukcesu
Sukces często prowadzi do arogancji, a arogancja do klęski

XIX Prawo niepowodzenia
Należy oczekiwać niepowodzenia i godzić się z nim

XX Prawo przesady
Sytuacja często wygląda inaczej, niż to przedstawia prasa

XXI Prawo trendu
Skutecznych programów nie tworzy się na podstawie chwilowej mody, ale na podstawie trendu

XXII Prawo zasobów
Pomysł nie ruszy z miejsca bez dostatecznych zasobów finansowych

Na koniec
Przypisy końcowe
Autorzy

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »