Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewo... - Robert Stępowski

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewo...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-66-1
Język: Polski
Data wydania: 14 kwietnia 2016
Liczba stron: 167
Rozmiar pliku: 2,4 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
35,00 zł
Nasza cena:
35,00 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Wbrew skojarzeniem, jakie mogą nasuwać się, myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas Klientów. Przeciwnie dobór odpowiednich narzędzi będzie wymagał od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek, a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Marka będzie musiała odpowiadać na konkretne oczekiwania i potrzeby klienta tu i teraz.

Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego Klienta? Zarówno Autor, jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy rozszerzona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najbardziej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie znajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.

Spis treści

Od autora
Zacznijmy od dlaczego
Wstęp

Część I – Efektywna komunikacja marketingowa w latach 2016-2030
Przyszłość dzieje się już teraz
Content marketing
Wideo
Siła wyszukiwarek
Smartfon – centrum dowodzenia wszechświatem
Kampanie mobilne, na których warto się wzorować
Big data, personalizacja, lojalność i programmatic
Do menadżerów na zakończenie

Część II – Rozmowy z ekspertami reklamy i public relations
Rozmowa z Jakubem Bierzyńskim
Rozmowa z Sebastianem Hejnowskim
Rozmowa z Pawłem Kastorym
Rozmowa z Norbertem Ofmańskim
Rozmowa z Włodzimierzem Schmidtem
Rozmowa z Markiem Staniszewskim
Rozmowa z Pawłem Trochimiukiem
Rozmowa z Tadeuszem Żórawskim

Podziękowania

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »