Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Techniki promocji sprzedaży - Maciej Tesławski

Techniki promocji sprzedaży

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-65-4
Język: Polski
Data wydania: 14 kwietnia 2016
Liczba stron: 253
Rozmiar pliku: 3,9 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
43,00 zł
Nasza cena:
43,00 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Techniki promocji sprzedaży to książka, która otworzy oczy wielu marketerom, przewróci do góry nogami ich spojrzenie na promocje. Maciej Tesławski, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w zakresie komunikacji marketingowej, stworzył zbiór kilkunastu technik promocji sprzedaży. Tą unikalną wiedzą dzieli się z Czytelnikami. O wielu z nich może słyszałeś, ale czy je stosujesz? Jeśli tak, to czy skutecznie?

Kupony, premie, opakowania specjalne, edycje limitowane, programy retencyjne, in-pack czy near-pack, loterie, wystawy, konkursy po promocje zaangażowane społecznie – to tylko część narzędzi omawianych przez Autora. Smaku całej publikacji dodaje sposób pisania książki. Ma ona formę dyskusji autora z praktykami z różnych branż, obszarów – marketingu, sprzedaży, badań i PR. Dzięki temu Czytelnik otrzymuje ogromną dawkę praktycznej, interdyscyplinarnej wiedzy.

Spis treści

Dedykacje
Podziękowania
Recenzja

I – Słowem wstępu, czyli dlaczego?

II – Rola promocji sprzedaży w budowaniu siły marki

III – Istota promocji sprzedaży

IV – Grupy docelowe promocji sprzedaży

V – Dane osobowe w promocjach

VI – Efektywność promocji sprzedaży

VII – Testy promocji sprzedaży

VIII – Internet w promocji czy promocja w Internecie?

IX – Zaglądanie do umysłów konsumentów

X – Mechanizmy promocji sprzedaży
1. Re-sell
2. Up-sell
3. Keep-sell
4. Cross-sell
5. Add-sell
6. New-sell
7. Friend-sell

XI – Techniki promocyjne
1. Kupony promocyjne
2. Oferty specjalne
3. Rabaty
4. Premie
5. Specjalne opakowanie
6. Kolekcjonowanie
7. Personalizacja marki
8. Edycja limitowana
9. Zwroty
10. Niespodzianka
11. Nagroda pocztą lub natychmiastowa
12. Konkursy
13. Loterie
14. Próbki
15. Programy kontynuacyjne
16. Programy retencyjne
17. Wystawy w miejscu sprzedaży
18. Lokowanie produktu
19. Umowa handlowa
20. Promocja zaangażowana społecznie

XII – Podsumowanie

O autorach

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »