Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu w... - Ewelina Masiarz

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu w...

Wydawnictwo: Novae Res
ISBN: 978-83-8083-162-9
Język: Polski
Data wydania: 10 luty 2016
Liczba stron: 63
Rozmiar pliku: 2,9 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
23,00 zł
Nasza cena:
19,00 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »