Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym - Maciej Kołodziej

Ochrona Danych Osobowych w marketingu internetowym

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-4880-0
Język: Polski
Data wydania: 21 kwietnia 2016
Liczba stron: 71
Rozmiar pliku: 751,9 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
66,75 zł
Nasza cena:
66,75 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI, PDF

Ochrona danych osobowych w marketingu internetowym to przydatny poradnik dla wszystkich tych, którzy prowadzą działania marketingowe z wykorzystaniem narzędzi internetowych. Trzeba pamiętać, że powinny być one nie tylko skuteczne, ale także zgodne z prawem. Jednym z aktów, którego przepisów należy przestrzegać jest ustawa o ochronie danych osobowych. Publikacja „Ochrona danych osobowych w działaniach marketingowych” jest przewodnikiem, który przeprowadzi czytelnika przez wszystkie etapy planowania i przeprowadzenia internetowych działań marketingowych z uwzględnieniem ochrony danych osobowych. Począwszy od zbierania danych osobowych wykorzystywanych w marketingu internetowym, przez podstawy ich przetwarzania, po wskazówki praktyczne i dobre praktyki z tego zakresu. Na końcu publikacji czytelnik znajdzie dwa akty prawne, których przepisy musi uwzględnić prowadząc działania marketingowe w Internecie.

Spis treści

Spis treści
Wstęp
Część I
1. Marketing nowych technologii – pozyskiwanie danych osobowych
1.1. Przepisy – niejasne albo nieprzestrzegane
1.2. Budowanie baz danych marketingowych
1.3. Dane publicznie dostępne
Część II
2. Marketing nowych technologii – podstawa przetwarzania danych osobowych
2.1. Wymogi formalne
2.2. Dane kontaktowe
2.3. Dane kontaktowe przedsiębiorców
2.4. Dane osobowe
2.5. Najczęściej stosowana podstawa
2.6. Różne rodzaje zgód
2.7. Wzory zgód
2.7.1. Zgoda marketingowa
2.7.2. Zgoda wynikająca z ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną
2.7.4. Zgoda na przekazywanie danych osobowych innym podmiotom
2.8. Przepis podstawą przetwarzania danych osobowych
2.9. Uzasadniony cel administratora danych osobowych
2.10. Prawo sprzeciwu
Część III
3. Marketing nowych technologii – wskazówki praktyczne
3.1. Checkboxy w formularzach zgód
3.2. Modele zbierania i potwierdzania zgody
3.3. Modele postępowania
3.3.1. Single opt-in
3.3.2. Confirmed opt-in
3.3.3. Double opt-in
Kanał e-mail
3.3.3.2. Kanał WWW
3.3.4. Opt-out
3.4. Listy robinsonów
3.5. Dokumentowanie pozyskiwania danych osobowych
3.6. Zasady bezpiecznej wysyłki informacji
3.7. Informacje dla adresata
Część IV
4. Marketing nowych technologii – dobre praktyki
4.1. E-marketing w praktyce
4.2. Zlecenie realizowane u przedsiębiorcy
4.3. Przekazywanie danych osobowych
4.4. Obcy kod na stronach portalu/serwisu
4.5. Hosting na portalu/serwisie
4.6. Usługa na stronach portalu/serwisu
4.7. Dobre praktyki
4.7.1. Mailing na adresy dostępne publicznie
4.7.2. Jak i kiedy zbierać dane osobowe uczestników konkursów
4.7.3. Panele ankietowe
4.7.4. Promocja własnych usług swoim klientom
4.7.5. Wysyłka informacji handlowej do innych przedsiębiorców (relacja B2B)
4.7.6. Licencjonowanie bazy danych osobowych
4.7.7. Sprzedaż bazy danych osobowych
4.7.8. Akwizycja/zakup serwisu z bazą danych osobowych
4.7.9. Przerwana/niedokończona rejestracja w serwisie
4.7.10. Usługa w zamian za dane (zasada wzajemności) vs. serwis płatny
4.7.11. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową – e-mail
4.7.12. Zapytanie o zgodę na aktywność biznesową – SMS
Część V
5. Akty prawne
5.1. Ustawa z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2135)
5.2. Ustawa z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. nr 144, poz. 1204)

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »