Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Legendarna obsługa Klienta - Ken Blanchard, Marcin Kowalczyk

Legendarna obsługa Klienta

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-953-8
Język: Polski
Data wydania: 25 luty 2016
Liczba stron: 119
Rozmiar pliku: 1,0 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
26,90 zł
Nasza cena:
21,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Zatroszcz się o swoich klientów, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
Każda firma chciałaby być znana z doskonałej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, że uzyskuje w najlepszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Firmy, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek między legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują klientów, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani przez przełożonych.

Kelsey Young to młoda, ale już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w momencie, gdy jeden z profesorów zachęca ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Chociaż Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, z całą pewnością nie słynie z dobrej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Szybko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest łatwa, ale Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.

Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi niezwykle pouczającą, ale przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Zastosowanie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich klientów. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszystkich.

Spis treści

Wprowadzenie
Legendarna obsługa klienta
1. Frustrująca transakcja
2. Intrygujące zajęcia
3. Legendarna obsługa klienta – co to takiego?
4. Katalizator zmian
5. Idealna obsługa klienta
6. Kultura służenia
7. Troskliwość
8. Wrażliwość
9. Inicjatywa
10. Pół roku później
Arkusz samooceny z zakresu legendarnej obsługi klienta dla usługodawców
Podziękowania
O autorach
Usługi oferowane przez The Ken Blanchard Companies®
Dołącz do nas w internecie

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »