Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność - Emilia Wawrzyszczuk

Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-4747-6
Język: Polski
Data wydania: 11 luty 2016
Liczba stron: 8
Rozmiar pliku: 546,8 KB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
24,48 zł
Nasza cena:
24,48 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »