Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań - Krzysztof Borodako

Zarządzanie innowacjami w przemyśle spotkań

Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 978-83-255-7685-1
Język: Polski
Data wydania: 2015
Liczba stron: 127
Rozmiar pliku: 1,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
59,00 zł
Nasza cena:
59,00 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Autorzy publikacji podjęli się ważnej obecnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami firmowymi). Nowatorskie analizy przeprowadzone zostały w kontekście podnoszenia konkurencyjności branży dzięki profesjonalnie zarządzanym procesom innowacji na poziomie przedsiębiorstwa. Ta praca powinna znaleźć się w biblioteczce każdej osoby organizującej lub uczestniczącej w profesjonalnych spotkaniach lub wydarzeniach. Pozwala zrozumieć mechanizmy skutecznej współpracy z dostawcami wysokospecjalistycznych usług biznesowych (ang. Knowledge Intensive Business Services – KIBS) oraz wskazuje najważniejsze trendy rozwoju branży spotkań i turystyki biznesowej.

Autorzy:

  • wyczerpująco omawiają strukturę przemysłu spotkań,
  • wprowadzają w tajniki procesu innowacji w przemyśle spotkań,
  • przedstawiają zagadnienie wysokospecjalistycznych usług biznesowych,
  • zapoznają z wykorzystanymi metodami badań optymalnie pasujących do przemysłu spotkań,
  • w sposób urozmaicony omawiają przypadki stosowania innowacyjnych rozwiązań w przemyśle spotkań,
  • podkreślają wysoki poziom innowacyjności przemysłu spotkań.

„….recenzowana książka to wartościowe opracowanie wypełniające lukę w zakresie badań sektora przemysłu spotkań i jego podatności na innowacje. Na szczególne podkreślenie i wysoką ocenę zasługują przedstawione w tej książce wyniki badań empirycznych z wykorzystaniem wielu metod: ankietowej, wywiadów pogłębionych i studiów przypadków, co stanowi o jej dużych walorach poznawczych i metodycznych. Zastosowanie triangulacji metod pozwoliło nie tylko na uzyskanie wartościowych poznawczo i aplikacyjnie informacji o zarządzaniu innowacjami w przemyśle spotkań, ale podniosło także ich wiarygodność. Wzmacniają ją także przytoczone wyniki badań wtórnych, szczególnie zagranicznych. Jest to pierwsze w Polsce takie opracowanie i Autorzy słusznie podkreślają potrzebę dalszych pogłębionych badań w tym zakresie. Zaprezentowane badania i zastosowana w nich metodyka mogą stanowić punkt odniesienia do badań w innych miastach. Praca oparta jest na dobrze dobranej literaturze przedmiotu, głównie zagranicznej, napisana komunikatywnym językiem i nie przytłacza czytelnika nadmiarem rozważań teoretycznych”.

Prof. UE dr hab. Teresa Żabińska

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »