Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę - Grzegorz Kosson

Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę

Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-50-0
Język: Polski
Data wydania: 11 września 2013
Liczba stron: 100
Rozmiar pliku: 3,7 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
39,90 zł

Dostępne formaty plików:

EPUB , MOBI

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są „strzałem w kolano” budują coraz większą ich potęgę.  Myślisz – stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się wielcy zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... złamali konwencję!

Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie „tylko” produktu... już nie wystarczy.  Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu. Brand persona, przeżyj to sam, wywiad „dlaczego?” a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę  pójdziesz – czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.

Rekomendacje

Książka z misją, której celem jest zmiana rzeczywistości marketingowej – a jednocześnie jest ona bardzo praktyczna, ponieważ daje gotowy zestaw narzędzi do wykorzystania. Docenią ją zarówno marketingowcy szukający inspiracji i materiału do refleksji, jak i ci poszukujący gotowych narzędzi i recept.
Jacek Pogorzelski - trener i wykładowca, należy do amerykańskiego stowarzyszenia Customer Experience Professionals Association (CXPA)

Jest to dobry marketingowy podręcznik, dzięki któremu sami możemy spróbować tworzyć oryginalne koncepcje produktu, komunikacji czy brandingu. Czytelnik znajdzie tu mnóstwo fascynujących opowieści. Są to nie tylko historie marek, które odniosły sukces, ale też ciekawe refleksje i przemyślenia autora oraz historia jego własnych doświadczeń zawodowych. Gorąco polecam tę pozycję.
Marek Staniszewski - Prezes Fundacji Homo Inquietus, współzałożyciel Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”

To aktualne i cenne źródło wiedzy na temat współczesnych trendów związanych z problematyką brandingu i zarządzania marką. To, co odróżnia ją od publikacji tego typu dostępnych na rynku, to osadzenie filozofii budowania i zarządzania marką na wartościach.
Robert Kozielski - pracownik Uniwersytetu Łódzkiego, Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, trener i wykładowca

Wartości, poczucie sensu i spójność - czyli to, czego coraz intensywniej poszukują ludzie we współczesnym świecie. Autor pokazuje je na polu biznesu i tworzenia marek, i niczym osobisty trener zachęca Czytelnika do refleksji i własnej pracy. Nowatorskie narzędzia, inspirujące przykłady, lekkość wypowiedzi sprawiają, że jest to pozycja, którą "połyka się" za jednym razem.
Kamila Kruk - Redaktor Naczelna portalu www.swiatcoachingu.pl

Spis treści

Wstęp

Witajcie w postmaterialnym świecie

Przejażdżka rollercosterem gratis
Mapa książki
Co chcesz zmienić w świecie?
Wartości - wieczne drogowskazy
Schemat Hegla
- Teza
- Antyteza
- Synteza
Kilka narzędzi
- Brand story
- Wywiad dlaczego
- Brand persona
- Przeżyj to sam
- Poziom wyżej
- Biografia marki

Życie jako podróż
Wesołej drogi
Historie marek, które złamały konwencję
- Innocent Drinks
- Body Shop
- Nike
- Virgin
- Coca Cola

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »