
Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje po...
Wydawnictwo: | Wiedza i Praktyka |
ISBN: | 978-83-269-4435-2 |
Język: | Polski |
Data wydania: | 26 listopada 2015 |
Liczba stron: | 22 |
Rozmiar pliku: | 1,5 MB |
Zabezpieczenie: | Znak wodny |
Cena katalogowa:
19,90 zł
Nasza cena:
19,90 zł
Przedsiębiorcy mają prawo zaliczać do kosztów podatkowych ponoszone wydatki, jeśli tylko są związane z przychodami bądź źródłem, z którego są uzyskiwane. Muszą też być prawidłowo udokumentowane i nie mogą znajdować się w katalogu wydatków wyłączonych z kosztów. Wydatki na reklamę można zaliczyć do kosztów podatkowych. Natomiast tych na reprezentację już nie. Sprawdź, jakie wydatki organy podatkowe uznają za reprezentację
Spis treści
Dla fiskusa reprezentacja to kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Marynarka z logo firmy może być kosztem podatkowym
Spotkanie w restauracji z partnerami biznesowymi to firmowy koszt
Alkohol podawany podczas służbowego lunchu może być kosztem podatkowym
Koszty spotkań biznesowych nie są reprezentacją
Paliwo przekazane klientom w ramach akcji promocyjnej jest dla przedsiębiorcy kosztem
Rachunek za obiad z kontrahentem przedsiębiorca zaliczy do kosztów podatkowych