Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje po... - Opracowanie zbiorowe

Reklama i reprezentacja - najważniejsze orzeczenia i interpretacje po...

Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 978-83-269-4435-2
Język: Polski
Data wydania: 26 listopada 2015
Liczba stron: 22
Rozmiar pliku: 1,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
19,90 zł
Nasza cena:
19,90 zł

Dostępne formaty plików:

PDF

Przedsiębiorcy mają prawo zaliczać do kosztów podatkowych ponoszone wydatki, jeśli tylko są związane z przychodami bądź źródłem, z którego są uzyskiwane. Muszą też być prawidłowo udokumentowane i nie mogą znajdować się w katalogu wydatków wyłączonych z kosztów. Wydatki na reklamę można zaliczyć do kosztów podatkowych. Natomiast tych na reprezentację już nie. Sprawdź, jakie wydatki organy podatkowe uznają za reprezentację

Spis treści

Dla fiskusa reprezentacja to kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Marynarka z logo firmy może być kosztem podatkowym
Spotkanie w restauracji z partnerami biznesowymi to firmowy koszt
Alkohol podawany podczas służbowego lunchu może być kosztem podatkowym
Koszty spotkań biznesowych nie są reprezentacją
Paliwo przekazane klientom w ramach akcji promocyjnej jest dla przedsiębiorcy kosztem
Rachunek za obiad z kontrahentem przedsiębiorca zaliczy do kosztów podatkowych

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »