Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone - Janusz German, Anita Doroba, W. Chan Kim

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone

Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 978-83-7746-949-1
Język: Polski
Data wydania: 23 września 2015
Czas: 7 godz. 33 min.
Rozmiar pliku: 415,5 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Cena katalogowa:
44,90 zł
Nasza cena:
44,90 zł

Dostępne formaty plików:

MP3 , EPUB, MOBI

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków

Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces.

„Strategia błękitnego oceanu” przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” – niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost.

Książka „Strategia błękitnego oceanu” przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów.

Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii,  śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Spis treści

  1. Pomocy! Mój ocean czerwienieje
  2. Przedmowa do oryginalnego wydania
  3. Podziękowania
  4. część I. Strategia błękitnego oceanu
  5. Rozdział 1. Tworzenie błękitnych oceanów
  6. Rozdział 2. Narzędzia i schematy analityczne
  7. część II. Formułowanie strategii błękitnego oceanu
  8. Rozdział 3. Przebudowa granic rynku
  9. Rozdział 4. Skupiaj się na szerszej wizji, nie na liczbach
  10. Rozdział 5. Sięgaj poza istniejący popyt
  11. Rozdział 6. Wybierz właściwą sekwencję strategiczną
  12. część III. Realizacja strategii błękitnego oceanu
  13. Rozdział 7. Przezwyciężanie głównych przeszkód
  14. organizacyjnych
  15. Rozdział 8. Wbuduj w swoją strategię jej realizację
  16. Rozdział 9. Wyrównanie oferty wartości,
  17. oferty zysku i oferty dla ludzi
  18. Rozdział 10. Odnawianie błękitnych oceanów
  19. Rozdział 11. Unikaj pułapek czerwonego oceanu
  20. Dodatek A. Szkic historycznych wzorców tworzenia
  21. błękitnych oceanów
  22. Dodatek B. Innowacja wartości.
  23. Rekonstrukcjonistyczny pogląd na strategię
  24. Dodatek C . Dynamika rynku w innowacji wartości
  25. Bibliografia
  26. O autorach

 

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »