Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać - Jarosław Kowal

Granie na emocjach. Jak inteligentnie zarządzać

Wydawnictwo: The Black Horse
ISBN: 978-83-65391-04-9
Język: Polski
Data wydania: 13 października 2015
Czas: 58 min.
Rozmiar pliku: 53,6 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
29,00 zł

Dostępne formaty plików:

MP3

Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie posługiwania się inteligencją emocjonalną w zarządzaniu zespołem. Omówione są zalety dysponowania poszczególnymi kompetencjami inteligencji emocjonalnej, a także wymienione są oczekiwane w biznesie kompetencje, które umożliwiają managerom inteligentne zarządzania ludźmi. Zasugerowana jest nauka o własnych reakcjach emocjonalnych oraz sięgniecie do doświadczeń, wspomagające zrozumienie własnych postaw obronnych. Zaproponowano metody zaspokajania potrzeb emocjonalnych członków zespołu. Program w sposób przejrzysty opisuje kwestie i cele jakie są do osiągnięcia na każdym etapie szkolenia.

Spis treści

Program szkolenia

 

Prolog – do czego może się przydać inteligencja emocjonalna

 

Rozdział 1 : Poznać siebie i własne emocje

- kluczowe elementy inteligencji emocjonalnej

- podstawowe emocje i ich wyzwalacze

 

Rozdział 2 : Emocje wyrażają potrzeby

- co oznacza wyrażanie emocji

- jak powiązać emocje z wyzwalaczami i potrzebami

 

Rozdział 3 : Jak zaspokajać potrzeby współpracowników

- rola managera w zaspokajaniu potrzeb członków zespołu

- potrzeby fizyczne, emocjonalne i duchowe

 

Rozdział 4 : Zarządzanie stresem

- sygnały ostrzegawcze

- stadia stresu

 

Rozdział 5 : Biznesowe kompetencje inteligencji emocjonalnej

- jak cechy osobowości korelują z inteligencją emocjonalną

- jak firmy szukają cennych kompetencji

 

Rozdział 6: Inteligencja emocjonalna w sprzedaży

- dlaczego handlowiec musi być asertywny

- co jest konieczne dla powiązania wiedzy z praktyką

 

Rozdział 7 : Argumentacja zamiast rozpalania emocji

- jak pogodzić serce i rozum

- moc mózgu

 

Rozdział 8: Logika na usługach inteligencji emocjonalnej

- typy argumentacji

- jak obnażyć brak logiki i uniknąć konfliktów emocjonalnych

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »