Telefon: 71 343 26 15
0
Brak produktów w koszyku.
Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się ... - Witold Anusz

Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się ...

Wydawnictwo: The Black Horse
ISBN: 978-83-943091-8-3
Język: Polski
Data wydania: 1 października 2015
Czas: 2 godz. 25 min.
Rozmiar pliku: 133,1 MB
Zabezpieczenie: Znak wodny
Nasza cena:
29,00 zł

Dostępne formaty plików:

MP3

„Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia. Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką.

Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grę wchodzi rodzina i jej dobro.

Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaśnia skąd się biorą te odmienne zachowania. Naświetla, jaka jest geneza naszych typów osobowości. Jeśli chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiące książek na całym świecie. Jest natomiast zwięzłym i bardzo przejrzystym wstępem do zagadnienia.

Jest również niezbędnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowości Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowości i jak sobie z nimi lepiej radzić!”

Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe

Zapraszam do słuchania i używania. Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.

 

Autor: Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży), ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.

Zapraszamy do zakupu.

Szybki kontakt

tel: 71 343 26 15
kom: 600 757 926
kontakt@czytio.pl
poniedziałek - piątek 09:00 - 16:00
ul. Lelewela 4
53-505 Wrocław
Korzystamy z plików cookies w celu sprawnej realizacji usług i poprawnego działania strony.
Możesz określić sposób przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji znajdziesz tutaj »